کد خبر 598556
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اصلی‌ترین دلیلش برای خداحافظی از تیم ملی میدان دادن به بازیکنان جوان بوده است.

به گزارش مشرق،‌ قاسم حدادی‌فر که بعد از خداحافظی از تیم ملی در مورد دلایلش برای اتخاذ این تصمیم صحبت نکرده بود، در این رابطه اظهار داشت: در این دو سال خیلی‌ها از من می‌پرسند که چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شوم و حتی برخی می‌گویند که اگر به استقلال یا پرسپولیس می‌رفتم، قطعاً به تیم ملی می‌رسیدم. من دو سال پیش تصمیم گرفتم که در تیم ملی بازی نکنم و اصلی‌ترین دلیل اتخاذ این تصمیم، فرصت دادن به بازیکنان جوان تیم ملی بود که دوست داشتند خودشان را در این تیم نشان بدهند.

وی در ادامه افزود: من در این خصوص با کی‌روش صحبت کردم و به او گفتم که دوست دارم بروم تا به بازیکنان جوان بیشتر فرصت بازی برسد. البته آن زمان 30 سال داشتم و خیلی‌ها معتقد بودند که با جدایی جواد نکونام می‌توانم در ترکیب ثابت تیم ملی بازی کنم. من اما تصمیم خودم را با کی‌روش در میان گذاشتم. یادم می‌آید در آن زمان شرایط تیم ملی خوب نبود و انتقادهای زیادی از عملکرد تیم ملی صورت گرفته بود. کی‌روش به من گفت که در آن اردو استراحت کنم و در آینده با هم صحبت کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین تصریح کرد: بعد از آن اتفاق دیگر صحبتی در مورد حضور من در تیم ملی مطرح نشد، ولی من خواستم این را بگویم که فقط به‌دلیل اینکه فرصت بیشتری در اختیار بازیکنان جوان قرار بگیرد، از تیم ملی خداحافظی کردم. خداحافظی من اصلاً به این دلیل نبود که کم بازی می‌کردم. من همیشه برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت داشته و دارم و امیدوارم کی‌روش و شاگردانش به جام جهانی بروند و همیشه موفق باشند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس