کد خبر 595542
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر امکان پرداخت تلفنی فطریه برای شهروندان تهرانی فراهم شده است.

به گزارش مشرق، محمد هادی صیف گفت: مقرر شده برای عید فطر امسال، 250 هزار پاکت مخصوص فطریه در سطح شهر تهران توزیع شود.
 
وی افزود: افراد با دریافت این پاکت ها می توانند میزان فطریه مشخص شده را در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار داده تا این مبالغ صرف موارد مشخص شود.
 
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در پاسخ به این پرسش که فطریه های جمع آوری شده در چه بخش هایی هزینه می شوند؟، اظهارکرد: فطریه های جمع آوری شده صرف تامین معیشت، جهیزیه، کمک هزینه درمان، مسکن و تحصیل دانش آموزان نیازمند می شود.
 
صیف در خصوص میزان فطریه جمع آوری شده در سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته در استان تهران یک میلیارد و 500 میلیون تومان فطریه جمع آوری شد.
 
وی ادامه داد: بلافاصله بعد از عید فطر، پاکت های کمیته امداد امام خمینی (ره) در میان افراد علاقه مند توزیع و پس از آن پاکت ها جمع آوری می شوند.
 
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به فراهم بودن امکان واریز تلفنی فطریه ها اذعان کرد: شهروندان تهرانی می توانند با تماس با شماره تلفن 7355 و شماره گیری عدد 15 فطریه خود را به صورت تلفنی پرداخت کنند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس