رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: صندوق قرض‌الحسنه کمیته امداد به زودی با 50 شعبه در سراسر کشور برای ارائه وام‌های قرض‌الحسنه به مددجویان خود به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش مشرق، سید پرویز فتاح در جمع خبرنگاران درباره حقوق مدیران این سازمان اظهار داشت:‌ در یک سال و دو ماهی که بنده در کمیته امداد هستم این کمیته مبری از حقو‌ق‌های نجومی است و به این موضوع افتخار می‌کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه بعضی از مدیران کمیته امداد از جمله مرحوم عسگراولادی از امداد حقوقی دریافت نمی‌کردند، گفت:‌ تمامی فیش‌های حقوقی بازرسی شده است و تمام اسناد آن نیز موجود است.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: بالاترین حقوق در کمیته امداد به 10 میلیون تومان نیز نمی‌رسد با آنکه 26 هزار نفر کارمند داریم، اکثریت آنها حقوقشان یک و نیم تا 2 میلیون تومان است.
 
وی درباره منتقل شدن ساختمان اداری کمیته امداد از سوهانک به آزادی نیز اظهار داشت:‌ تا کنون عمده پرسنل امداد به این ساختمان منتقل شده‌اند و به زودی تمام کمیته امداد به ساختمان آزادی منتقل خواهند شد.
 
وی افزود: ساختمان سوهانک نیز به وزارت علوم در حال فروش است و باید خریدار دولتی مجوزهای لازم را دریافت کند.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت:‌در حال حاضر 200 هزار نفر ایتام تحت پوشش کمیته امداد هستند که تمامی آنها حامی دارند. فرزندان محسنین نیز که پدران آنها در قید حیات هستند ولی همزمان و یا در زندان‌ها به سر می‌برند تعدادشان زیاد است و به چند صد هزار نفر می‌رسند.
 
فتاح افزود: در حال حاضر 198 هزار حامی برای طرح محسنین وجود دارد و 120 هزار نفر نیز فاقد حامی هستند که این افراد زیر 18 سال سن دارند.
 
وی درباره ایجاد صندوق قرض‌الحسنه امداد نیز اظهار داشت:‌ مجوزی از بانک مرکزی مبنی بر راه‌‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد دریافت کرده‌ایم و به زودی این صندوق به 50 شعبه در سراسر کشور به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد. اینکه این صندوق در آینده تبدیل به بانک شود، باید یکسری مراحل را طی کند ولی در حال حاضر فقط یک صندوق قرض‌الحسنه است و به افراد تحت پوشش خود خدمات ارائه می‌دهد.
 
وی درباره حمایت‌های کمیته امداد از خانواده زندانیان نیز اظهار داشت: 30 هزار تا 50 هزار خانواده زندانیان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ قرار دارد که بر اساس قانون کمیته امداد می‌تواند از خانواده آنها حمایت کند.
 
فتاح افزود: در حال حاضر نیز یک و نیم میلیون نفر سالمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ قرار دارند که در صورت نیاز خدمات پزشکی به این افراد داده خواهد شد.
 
وی درباره موازی‌کاری کمیته امداد با سازمان بهزیستی اظهار داشت: با جلساتی که برگزار کرده‌ایم در این خصوص وضعیت ما نسبت به چند سال قبل خیلی بهتر است و تداخلات با بهزیستی کمتر شده است.
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره ارائه خدمات به بیماران خاص تحت پوشش کمیته امداد نیز اظهار داشت:‌20 هزار نفر بیمار صعب‌العلاج و دارای بیماری‌های خاص تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فدائی امامت و ولایت ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    بسمه تعالی سلام علیکم به حق این شب های قدر ، ان شاءا... ماجور باشید با امداد گر نیمه شب های کوچه ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس