پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: در هفته‌های اول و دوم لیگ جهانی بهترین نبودیم، اما در تهران همان تیم قدرتمند انتخابی المپیک خواهیم شد.

به گزارش مشرق، شهرام محمودی پس از شکست 3 بر یک تیم ایران برابر صربستان گفت: مسابقه خیلی سختی بود. امروز تیم ایران نسبت به بازی های قبلی بهتر بازی کرد اما برای شکست صربستان کافی نبود.

وی با بیان اینکه بازیکنان ایران توانایی ارائه نمایش بهتر هم دارند، گفت: رفته رفته بهتر می‌شویم و در تهران همان تیم قدرتمند انتخابی المپیک خواهیم شد.

ملی‌پوش والیبال ایران تصریح کرد: برابر صربستان بازی قابل قبولی ارائه کردیم اما باید در هفته دوم حداقل دو برد کسب می کردیم که تنها یک برد به دست آوردیم. اگر دو پیروزی در صربستان به دست می آوردیم امیدمان برای صعود به مرحله نهایی خیلی بهتر از شرایط کنونی بود.

محمودی در پایان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی والیبال ایران در سه دیدار تهران بهترین نمایش را داشته باشد و نتایج بهتری نسبت به هفته های اول و دوم لیگ جهانی کسب کند.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع شش دیدار خود در هفته های اول و دوم لیگ جهانی، دو پیروزی برابر آرژانتین و بلغارستان و چهار شکست مقابل برزیل (دو بار)، آمریکا و صربستان به دست آورد و با کسب پنج امتیاز رتبه نهم جدول این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس