کد خبر 592702
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

عضو سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: به دلیل اینکه فدراسیون آلمان نتایج رقابت‌های اشتوتگارت را به فدراسیون جهانی ارسال نکرده به همین دلیل رکورد حدادی هنوز اعمال نشده است.

به گزارش مشرق، حسین شایان درباره عدم حضور نام احسان حدادی در رنکینگ فدراسیون جهانی دوومیدانی گفت: مسابقه‌هایی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و فدراسیونهای برگزار کننده موظف هستند نتایج را به فدراسیون جهانی ارسال کنند. احسان حدادی در رقابت‌های اشتوتگارت آلمان شرکت کرد و به دلیل اینکه در این کشور مسابقه‌های زیادی برگزار می‌شود این امکان وجود دارد فدراسیون این کشور در یک دوره زمانی خاص نتایج را به فدراسیون جهانی بفرستد تا آن‌ها در رنکینگ اعمال شوند.

شایان درباره اینکه چرا حدادی در رقابت‌های کمی شرکت می‌کند که باعث شده رکوردی از او در رده‌بندی جهانی نباشد، اظهار کرد: قبل از المپیک پکن  حدادی نفر اول رنکینگ جهانی بود و در مسابقه‌های جایزه بزرگ زیادی شرکت می‌کرد اما با آسیب دیدگی موفق نشد در پکن مدال بگیرد. قبل از لندن او نتایج خوبی در دایموند لیگ و جایزه بزرگ‌ها نگرفت ولی در لندن به مدال نقره رسید.

او ادامه داد: شرکت در جایزه بزرگ‌ها با نظر مستقیم مربی و شخص اوست. بعد از این همه مدت ما باید به بوخنسف اطمینان کنیم. حتما او تصمیم گرفته که به جای مسابقه دادن، او تمرین کند.

مسئول تیم‌های ملی دوومیدانی درباره غیبت حدادی در دایموند لیگ گفت: برای دعوت شدن به رقابت‌های لیگ الماس باید جزو 8 نفر اول رنکینگ بود و به همین دلیل حدادی به این مسابقه‌ها دعوت نشده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس