کد خبر 594724
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: در مورد انتقال حسن‌زاده با باشگاه سایپا به توافق اولیه رسیده‌ایم و اگر مبلغ رضایت‌نامه به حساب باشگاه ذوب‌آهن واریز شود این انتقال قطعی می‌شود.

به گزارش مشرق، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا قرار است مسعود حسن‌زاده با پریرا، مهاجم تیم سپاهان معاوضه شود،گفت: نمی‌دانم این صحبت‌ها بر چه اساسی مطرح می‌شود. هیچ صحبتی در مورد معاوضه حسن‌زاده و پریرا (شیمبا) بین ما و مسئولان باشگاه سپاهان مطرح نشده ضمن اینکه اگر این پیشنهاد مطرح شود ما قبول نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: باشگاه‌های سایپا، تراکتورسازی و ماشین سازی مکاتباتی را برای جذب حسن‌زاده با ما انجام داده‌اند که ما نیز شرایط خود را به آنها اعلام کرده‌ایم. یکی از این شرایط مبلغ 800 میلیون تومان نقد برای صدور رضایت‌نامه است. در حال حاضر با باشگاه سایپا به توافق اولیه رسیده‌ایم و اگر مبلغ رضایت‌نامه به حساب باشگاه ذوب‌آهن واریز شود این انتقال قطعی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در مورد سفر گل محمدی به برزیل اظهار داشت: گل‌محمدی برای جذب بازیکن یازدهم تیرماه عازم برزیل خواهد شد و هر بازیکنی را که او بپسندد جذب خواهیم کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس