کد خبر 594225
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برای حضور در ملوان با مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه صحبت کردم.

به گزارش مشرق، منصور ابراهیم‌زاده در مورد اینکه قرار است فردا قرارداد سرمربیگری‌اش در ملوان را امضا کند، گفت: من نمی‌دانم شما این خبر را از کجا شنیده‌اید.

وی در مورد اینکه مسئولان باشگاه ملوان این خبر را تائید کردند، گفت: بله در این صورت باید بگویم من مذاکراتی با مسعود رضائیان مدیرعامل باشگاه ملوان داشتم. اگر این تیم در لیگ برتر باشد در خدمت ملوان خواهم بود.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه چرا حاضر نیست ملوان در لیگ یک را هدایت کند، گفت: زیرا قبل از ملوان با مسئولان باشگاه مس کرمان صحبت کردم و اگر بخواهم در لیگ یک مربیگری کنم سرمربی مس کرمان خواهم بود. چون باشگاه مس با من زودتر صحبت کرده است.

سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه چه زمانی است که به ایران آمده، گفت:‌من از 2 خرداد در ایران هستم و فینال لیگ قهرمانان اروپا و فینال جام حذفی را هم در ایران نظاره کردم.

ابراهیم‌زاده در مورد اختلاف بین کی‌روش و برانکو اظهار داشت: من اسم این را اختلاف نمی‌گذارم. بهتر است بگوییم اصرار دو مربی بر روی برنامه‌های خودشان. هر مربی بر اساس دیدگاه و برنامه‌ای که تنظیم کرده صحبت می‌کند. بنابراین هم برانکو و هم کی‌روش به نوعی در این ماجرا حق دارند. البته کی‌روش و جامعه فوتبال حتما می‌داند که بازیکنان آماده تیم ملی از باشگاه‌ها می‌آیند. نمونه عینی این مسئله هم دانیال ماهینی و طیبی‌نیا هستند که از استقلال خوزستان به تیم ملی آمدند و در بازی‌های دوستانه تیم ملی هم حضور داشتند. بنابراین باید شرایط باشگاه‌ها را در نظر بگیریم. شاید بهتر است مسئولان جلسه‌ای بین مربیان باشگاهی و سرمربی تیم ملی برگزار کنند.رسانه‌ها هم در این مسئله می‌توانند باعث تعامل خوب تیم ملی و باشگاه‌ها شوند.

وی افزود: از سوی دیگر تعداد ملی‌پوشان 3 یا 4 باشگاه زیاد است و سرمربیان این تیم‌ها می‌توانند با سرمربیان تیم ملی دور یک میز بنشینند و با تعامل شرایط را بررسی کنند. اینکه وضعیت آماده‌سازی و تست‌های آمادگی جسمانی بازیکنان ملی‌پوش چگونه باشد. به این ترتیب شرایط بهتری را شاهد خواهیم بود.

سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه برخی از ادبیات کی‌روش انتقاد می‌کنند و می‌گویند چرا او از لغاتی مانند مار و گرگ استفاده می‌کند، گفت: در این مورد بهتر است از خود کی‌روش سؤال کنید. اینکه چرا او چنین لغاتی را که می‌گویید استفاده می‌کند. شاید هم رسانه‌ها بتوانند مسائلی را یادآوری کنند و از کی‌روش بخواهند که از لغات بهتری صحبت کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس