سوشا مكاني در صورت تاييد نهايي ويگارد هانسن 46ساله به عضويت تيم دسته اولي ميوندالن نروژ درخواهد آمد و با توجه به اوضاع نه چندان مناسب گلرهای این تیم به نظر می رسد سوشا در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد.

سوشا براي بازي در ميوندالن شانس داردگروه ورزش مشرق - گلر سابق پرسپوليس كه با محروميت 6 ماهه از فعاليت در فوتبال ايران روبه‌رو شد، مي‌خواهد با تلاش خود جاي مردي را در تركيب اصلي ميوندالن بگيرد كه عملكردي غيرقابل دفاع داشته است.

پاريس رو به زوال

ميوندالن در حال مذاكره با سوشا مكاني فردا در ايستگاه چهاردهم ليگ دسته اول نروژ، ميزبان گونگس وينگر رده هفتمي است. شاگردان هانس نروژي در 13 ديدار قبلي خود صاحب چهار پيروزي و پنج تساوي شده‌اند تا با تفاضل گل 5- يكي از تيم‌هاي نيمه پاييني جدول باشند.

در واقع شانس بزرگ مكاني نمايش ضعيف گلر اول ميوندالن در 13 ديدار ابتدايي فصل جاري است. ماركوس پاريس 25ساله، مليتي دانماركي دارد كه توانسته ايوار آندرس را نيمكت‌نشين كند.

با اين حال پاريس 190 سانتي‌متري طي 1170 دقيقه 23 گل خورده در شرايطي كه فقط در سه ديدار كلين‌‌شيت داشته است. دريافت ميانگين يك گل در هر 50 دقيقه سبب شده تا كادرفني ميوندالن به فكر استخدام دروازه‌باني جديد در ميانه راه ليگ يك نروژ باشد.

رقباي بي‌خطر

ميوندالن به جز ماركوس دانماركي، ايوار آندرس 33 ساله و كريستوف پيرلو 19 ساله را هم دارد. در اين ميان هيچ‌‌كدام از گلرهاي يادشده شانس بازي در فصل اخير را پيدا نكرده‌اند. جالب اينكه كريستوفر 19 ساله، 8 بازي فصل را روي نيمكت نشست و ساير بازي‌ها را روي سكو.

در مقابل آندرس پنج بازي را از روي نيمكت ذخيره‌ها دنبال كرد؛ در شرايطي كه از سال 2012 به ميوندالن پيوسته تا 106 بازي براي اين تيم انجام دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس