مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت که این تیم نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری خواهد داشت.

به گزارش مشرق، عباس آقایی درمورد تغییرات زیادی که در لیست گسترش فولاد برای فصل بعد صورت گرفته است گفت: درست است که ما تغییرات زیادی داشتیم، ولی هدفمان این است که گسترش فولاد بهتر از فصل گذشته باشد و این اتفاق خواهد افتاد. برخی از بازیکنان جدید سابقه کار کردن با سرمربی تیم را دارند و برخی نیز تازه قرار است با فراز کمالوند کار کنند. مطمئنا برای هماهنگ شدن کار آسانی نداریم، ولی می‌خواهیم تیم خوبی را شکل بدهیم.

او درباره اینکه قرار است بازیکن جدیدی به گسترش فولاد اضافه شود عنوان کرد: صاحب‌جمعی یکی از اعضای کادر فنی به برزیل رفت و یک مهاجم برزیلی را مورد بررسی قرار داد. این بازیکن برای تقویت خط حمله به تیم ما اضافه خواهد شد و به احتمال فراوان یک هافبک دفاعی هم جذب خواهیم کرد.

آقایی درمورد اینکه کدام تیم در فصل نقل و انتقالات بهترین عملکرد را داشته است، تصریح کرد: استقلال و پرسپولیس بهترین عملکرد را داشتند و تراکتورسازی هم خیلی خوب یار گرفته است.

مربی گسترش فولاد درمورد چالش اخیر میان کارلوس کی‌روش و باشگاه‌ها گفت: مطمئنا منافع ملی بسیار مهم است، اما باشگاه‌ها برای بازیکنان هزینه می‌کنند. کی‌روش از فوتبال روز اروپا به ایران آمده و آیا می‌تواند ادعا کند که در فوتبال اروپا هم چنین روشی انجام می‌شود و بازیکنان تیم ملی در طول یک سال چند ماه به اردو می‌روند؟ اگر قرار است این روش ادامه داشته باشد، پس فوتبال باشگاهی را تعطیل کنند تا فقط تیم ملی وجود داشته باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس