کد خبر 593922
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان : افزایش تعرفه و حق امتیاز تلفن ثابت ، خلاف قانون است.

به گزارش مشرق، رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بیان اینکه خبر افزایش تعرفه تلفن ثابت و حق امتیاز تلفن ثابت را امروز از رسانه ها شنیدم ، گفت: اگر صحت داشته باشد ، خلاف قانون است.

سید محمود نوابی افزود: بسیار امیدوارم که این موضوع سریعاً از سوی مسئولان وزارت ارتباطات تکذیب شود.

وی گفت: دستگاه هایی که براساس قانون اجازه افزایش قیمت کالا و خدمات به آنها داده شده است اگر بخواهند قیمتی را افزایش دهند باید فرآیند مصوب را طی کنند.

نوابی افزود : به همه دستگاه ها ابلاغ شده است درخواست افزایش حداکثر تا شش درصد قیمت را بر اساس اسناد و مدارک و کار کارشناسی در اختیار سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قرار دهند.

وی گفت : وزارت ارتباطات اگر می خواست قیمت تلفن ثابت را افزایش دهد باید این درخواست را همراه با مدارک و اسناد تقدیم سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان می کرد که همکاران ما بعد از بررسی اگر به هر درصد منطقی می رسیدند آن را ابلاغ می کردند و آنها نیز می توانستند به صورت قانونی نرخ این خدمات را افزایش دهند.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت افزود: اگر دستگاهی بخواهد بیش از شش درصد به قیمت های خدمات خود اضافه کند بعد از بررسی در سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان به کارگروه تنظیم بازار ارسال می شود و مصوبه تنظیم بازار را باید معاون اجرایی رئیس جمهور ابلاغ کند.

نوابی گفت : تا معاون اجرایی رئیس جمهور این افزایش را ابلاغ نکرده است هیچ دستگاهی حق افزایش قیمت را نخواهد داشت.

وی تصریح کرد : اگر این خبر صحیح باشد و شرکت مخابرات راسأ افزایش قیمت داده باشد خلاف قانون است و وظیفه ماست که در این باره پرونده ای تشکیل دهیم و به سازمان تعزیرات حکومتی بفرستیم که بعد از صدور حکم در این سازمان این ارقام باید به حساب مردم بازگردد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
    0 0
    باز خدا شما رو خیر بده مانع گرونی یک مورد بشین
  • ناشناس ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
    0 0
    بازگرداندن این ارقام به حساب مردم , تو حلقم! عسیسم !
  • ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
    0 0
    جالب تر اینکه مخابرات برای مردم مشخص کرده است که باید حداقل چقدر صحبت کنند و اگر نکنند باید پولش را بدهند .این از قانون جنگل نیز بدتر است .امیدوارم مدعی العموم خواب نباشد و حق مردم را بگیرد و نگذارند که پول فیش های حقوقی نجومی از جیب این مردم بدبخت پرداخت شود .
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
    0 0
    تو این کشور که کشور سرمایه داران شده گرانی هیچ موردی ندارد واون چیزی که اشکال دارد ارزان شدن هر چیزی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس