کد خبر 593638
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳

رسانه های انگلیسی در تحلیل های پس از دیدارهای مرحله گروهی خود در مورد تیم ملی کشورشان نوشته اند تیم ملی برای موفقیت و صعود به مراحل پایانی جام به چیزی متفاوت و البته خاص نیاز دارند.

به گزارش مشرق، این رسانه ها نوشتند با شیوه و سبکی که روی هاجسون در این دیدارها به میدان رفته بعید است بتوان در مراحل بالاتر و برابر تیم های قدرتمندی مانند اسپانیا، ایتالیا یا فرانسه میزبان موفق بود. تیم ما حتی در برابر تیم های سطح متوسطی که در گروه برابر آنها بازی کرد، موفق چشمگیری به دست نیاورد. با این سیستم که نمی توانیم روسیه را متوقف سازیم چگونه انتظار داریم فرانسه یا اسپانیا یا حتی کرواسی را شکست دهیم.

اینکه تیم ملی جوانی در اختیار داریم هم نکته مثبتی است هم نکته منفی؛ مثبت از این نظر که تیم ملی در آینده می تواند با تکیه بر همین جوانها به موفقیت های چشمگیری دست یابد و منفی از این نظر که با وجود این بازیکنان جوان، تیم ملی از نظر تجربه با کمبودهایی روبروست و این مسئله در بازی های آتی می تواند برای سه شیرها مشکلات اساسی را به وجود بیاورد. بهتر است روی هاجسون از هم اکنون به فکر چاره ای برای نقاط ضعف تیم ملی در بازی های آتی باشد.

همچنین رسانه های فوق در ادامه با طعنه و کنایه به این مسئله اشاره داشتند که تیم ملی برای موفقیت در یورو به چیزی متفاوت از اینها نیاز دارد چیزی مثل ریش های مسی که به نظر می رسد راه چاره بسیار خوبی برای آرژانتینی ها بوده و شاید به درد انگلیسی ها هم بخورد!
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس