کد خبر 593083
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

رژیم اشغالگر قدس بر اساس شواهد متعددی که در میان محافل کارشناسی مطرح شده است، واپسین سال های حیات سیاسی خود را پشت سر می گذارد.

ساعت شنی زوال اسرائیل
به گزارش مشرق، وب سایت ویکیپدیا در توضیحی که برای معرفی پروفسور نورمن فینکلشتاین داده، نوشته است: «یکی از تاریخ ‌نگاران، نویسندگان و پژوهشگران سیاسی آمریکایی است. پژوهش ‌های او عمدتا درباره اختلافات فلسطین و اسرائیل و مسائل مربوط به یهودیان هستند. او دکترایش را در رشته علوم سیاسی از دانشگاه پرینستون دریافت کرده‌ است.» فینکلشتاین در سفری که زمستان سال 92 به ایران داشت طی یک جلسه سخنرانی در اندیشکده یقین می گوید: «اسرائیل بسیار غربی و مصرف گراست و ارزش هایش همچون ارزش های آمریکایی است. مثلا در مورد جنگ؛ وقتی تبدیل به یک جامعه مصرف گرای غربی می شوید، صرف نظر از خوب و بد بودنش، دیگر برای پیروزی در جنگ کسی حاضر نیست کشته شود و کسی جانش را برای وطن فدا نمی کند. به همین خاطر است که اسرائیل نیز مثل آمریکایی ها با پهپاد حمله می کند. خیلی نگذشته که در اسرائیل کشته شدن در جنگ ارزش محسوب می شد؛ اما الان دیگر ارزش نیست و اسرائیل نیز همچون دیگر جوامع غربی از تلفات می ترسد.»

رژیم اشغالگر قدس بر اساس شواهد متعددی که در میان محافل کارشناسی مطرح شده است، واپسین سال های حیات سیاسی خود را پشت سر می گذارد. نقش این رژیم در کودتای سال 88 ایران نیز آشکار است و مصادیق مشهود فراوانی از فعالیت های همه جانبه این رژیم در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی در سال 88 در رسانه ها قابل دسترسی است. موسسه خانه آزادی یکی از درگاه های ارتباطی این رژیم در جریان کودتای 88 به شمار می رود بر اساس گزارش های ارائه شده پیرامون فعالیت های این موسسه همه عناصر اصلی خانه آزادی صهیونیست هستند و از چند سال پیش از کودتای 88 با بودجه 15 میلیون یورویی هلند یک وب سایت به نام «گذار» به زبان فارسی منتشر کردند. گردانندگان بخش فارسی این موسسه افرادی همچون ساسان قهرمانی، فرج سرکوهی، عباس معروفی، فاطمه حقیقت جو و همسرش محمد تهوری، مجید محمدی، علی افشاری،محسن سازگارا و نیک آهنگ کوثر بودند. چند ماه قبل از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری خانه آزادی دستور العمل آموزشی را در وب ‌سایت گذار منتشر نمود که مبارزه مسالمت‌ آمیز با 50 نکته اساسی را آموزش می داد و به واقع آموزش انقلاب رنگی بود. این موسسه ارتباط بسیار نزدیکی با CIA دارد.

یکی دیگر از نشانه های آشکار نقش رژیم اشغال گر قدس در کودتای سال 88 به غائله 25 بهمن باز می گردد. غائله ای که با توجه به بروز انقلاب های عربی در مصر و تونس تلاش می کرد حساسیت های خبری را از مناطق شمال آفریقا به سمت ایران جلب نماید. گزارش هیئت ویژه رسیدگی به غائله ۲۵ بهمن ۸۹ در کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی در مجلس وقت شورای اسلامی در این رابطه اعلام می­کند: «اسناد اطلاعاتی حاکی از آن است که سرویس های آمریکا، انگلیس و اسرائیل برای رسیدن به یک راهپیمایی به اصطلاح خروشان مردمی با اتاق فکر خارج نشینان جریان فتنه در انگلیس و آمریکا به توافق رسیدند و آنها طی تماس هایی با سران فتنه در داخل، آنها را تحریک نمودند که برای قضیه مصر و تونس اطلاعیه بدهند و مردم را دعوت به حضور در خیابان ها به صورت غیر قانونی کنند. طبق این اسناد آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی جهت پشتیبانی از اطلاعیه میرحسین موسوی و کروبی همه گروهک های ضد انقلاب اعم از منافقین، سلطنت طلب ها، بهائیان و قوم گرایان را در ۲۵ بهمن به صحنه آوردند. دستگیری تعدادی از عناصر منافقین در روز ۲۵ بهمن نشانگر این واقعیت است. برای انجام این مأموریت ده ها شبکه اینترنتی، ده ها هزار ایمیل و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار پیامک به داخل کشور ارسال شد.»

مصادیق این دخالت آشکار در مواضع علنی مسئولان این رژیم نیز قابل ردیابی است. رئیس رژیم صهیونیستی در همایش سالیانه انجمن کار سازمان های یهودی ایالات متحده بلافاصله پس از 25 بهمن 89 در مورد رویدادهای ایران و انزجار نمایندگان وقت مجلس شورای اسلامی از آن غائله می گوید: «بسیار مشمئز کننده بود دیروز دیدن گروهی از نمایندگان پارلمان ایران که بلند شده و به نام دموکراسی احمدی نژاد، فریاد می زدند که باید سران فتنه را اعدام کرد.» همین طور بر اساس تحلیل کارشناسان اسرائیلی اعلام می شود شعارهای اسلامی مردم مصر خیلی خطرناک است. این نگرانی بسیار جدی است که واقعیت تلخ ۳۲ سال پیش ایران (انقلاب 57) در مصر تکرار شود و اسلام گراها حاکمیت این کشور متحد اسرائیل را در دست بگیرند. پروژه راهپیمایی ۲۵ بهمن ریشه اسرائیلی دارد و موسوی و کروبی اگر چه ظاهرا برای حمایت از مردم مصر درخواست مجوز راهپیمایی کرده اند؛ اما قرار بود که در صورت صدور مجوز، شعارها علیه رژیم اسلامی ایران باشد و حمایت جمهوری اسلامی از آشوب های مصر محکوم شود. تامیر پاردو رئیس وقت سرویس جاسوسی موساد نیز در واکنش به این غائله اعلام می کند: «وظیفه اصلی ما تشکیل جنگ سرد علیه رژیم اسلامی ایران و برنامه هسته ای آن است. موساد از چند سال پیش وارد یک جنگ سری خطرناک علیه برنامه هسته ای ایران به لحاظ نیروی انسانی و تکنولوژی شده است.»

اما در حال حاضر اسرائیل در چه شرایطی قرار دارد؟ آیا تلاش های این رژیم از ابتدای انقلاب برای نابودی نهضت بیداری اسلامی علیه ایران دستاوردی برای این رژیم داشته است؟ این تلاش ها که در سال 88 به اوج خود رسید تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ آیا ساعت شنی عمر این رژیم در حال تمام شدن است؟ پاسخ این سوال را در سه پرده مختلف در ادامه این نوشتار مورد مطالعه قرار داده­ایم.

پرده اول. مقاله ای از سید عبدالله حسینی یکی از محققان مرکز اسلامی ژوهانسبورگ در اسفند 87 (مارس 2009) منتشر می شود که در آن با استفاده از روش تفسیری محتوایی و عددی از آیات مربوط به بنی اسرائیل در دو سوره کهف و اسراء استفاده می شود. در این کار تحقیقی به بیست و چهار روش مختلف ارتباط معنایی 4 عدد 2022، 1401، 1443 و 5782 کشف می شوند و در مطالعه محتوایی نیز مساله زوال قوم بنی اسرائیل در این آیات مورد توجه قرار می گیرد. این چهار عدد همگی ناظر به یک سال تطبیقی بر اساس چهار تقویم میلادی، شمسی، قمری و عبری هستند. بر اساس مصادیق تاییدی متعددی که در متن این مقاله در مورد موضوعات مختلف قرآنی آزموده می شود، در نهایت حسینی به نتیجه معناداری می رسد که گویای هدف خاص خداوند از تقریر این روابط در آیات مذکور است. حسینی در بخش نتیجه این مقاله می نویسد: «خداوند هر حرفی را در قرآن به دلیلی به کار برده و هر حرفی در جایگاهی نشسته است که باید باشد. هم حروف و هم اعداد در قرآن به صورت بسیار حکیمانه و حساب شده ای به کار رفته است. نه حرفی در قرآن کریم اضافه است و نه حرفی از آنچه باید باشد کم است. هم در ترتیب چیدمان سوره ها و آیات حکمتی است و هم در تعداد حروف و کلمات آن. او هم با زبان حروف حرف می زند و هم با زبان ریاضی و اعداد. بنابراین ناچاریم اعتراف کنیم که کاربرد گسترده این همه اعداد در قرآن گویای مطالب و اسراری است که اگر چه ما ممکن است در تطبیق آنها اشتباه کرده باشیم؛ اما بدون شک در کشف آن اشتباهی صورت نگرفته است. یعنی بروز اعدادی از قبیل 2022 یا 1401 یا 1443 یا 5782 اگر اشاره به سال زوال اسرائیل توسط حضرت مهدی (عج) نباشد حتما اشاره به حوادثی در آن سال و تحولاتی در آن برهه از زمان با دخالت مستقیم حضرت دارد.»

پرده دوم. شبکه پرس تی وی در مهر ماه سال 91 (اکتبر 2012) طی ارائه گزارشی از مقاله تحلیل گری به نام «کوین بارت»، به سخنانی از هنری کیسینجر، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا و تئوریسین سرشناس مسائل بین ‌الملل در مورد نابودی اسرائیل تا 10 سال دیگر (2022) اشاره می کند. طبق این مقاله هنری کیسینجر، چندی پیش ابراز داشته بود که ظرف 10 سال آینده دیگر چیزی از اسرائیل باقی نخواهد ماند. پرس تی وی در این خصوص به بخشی از مقاله بارت اشاره می کند که در آن گفته است: «کیسنجر نمی ‌گوید اسرائیل در خطر است و اگر چند تریلیون دلار پول به آن بدهیم و آن را مورد حمایت نظامی علیه دشمنانش قرار دهیم، نجات می ‌یابد. وی به سادگی در حال بیان یک واقعیت است و آن واقعیت این است که در سال 2022 اسرائیل دیگر وجود نخواهد داشت.» بارت همچنین به مطالعاتی اشاره کرد که جامعه اطلاعاتی آمریکا آن را به انجام رسانده و از آماده شدن برای خاورمیانه بدون اسرائیل سخن گفته است. مفاد این گزارش نیز که توسط 16 آژانس اطلاعاتی آمریکایی تهیه شده است، با آنچه کیسینجر می گوید، متناسب است.

پرده سوم. پرده سوم به بهترین جمله مقام معظم رهبری در سال 94 از نگاه کاربران مربوط می شود که در آن حداکثر سقف زمانی وجود رژیم اشغال گر قدس معین می شود: مقام معظم رهبری در 18 شهریور 94 در دیدار اقشار مختلف مردم می فرمایند: «بعد از اتمام این مذاکراتِ هسته ‌ای، شنیدم صهیونیست‌ ها گفتند فعلا با این مذاکراتی که شد، تا ۲۵ سال از دغدغه‌ ایران آسوده ‌ایم؛ بعد از ۲۵ سال فکرش را می کنیم. بنده در جواب عرض می کنم اولا شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید. إن‌ شاء الله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت؛ ثانیا در همین مدت هم روحیه‌ اسلامیِ مبارز و حماسی و جهادی، یک لحظه صهیونیست‌ ها را راحت نخواهد گذاشت؛ این را بدانند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    این الان چی بود? چی د ? چی گفتی? چی رو با چی ثابت کردی? خدا شفات بده
  • کاف ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    دمِ هرچی مرده، گرم
  • حاج اسد البحريني الاصل ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    1 0
    انشا الله کمی زودتر اتفاق بیفته ماهم ببینیم . خیلی لم کردند به مردم بدبخت فلسطین . زدند زندانی کردند . خانه هاشان را بر سرشان خراب کردند و خود خانه ساختند .ضمنا مشتاق پیروزی رزمندگان عزیز یمنی در مقابل سعودی های بی ابرو و نامرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس