کد خبر 592864
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

علیرضا منصوریان در شرایطی کارش را به عنوان سرمربی در استقلال شروع کرده که هنوز تکلیف سال دوم قرارداد پرویز مظلومی با آبی پوشان مشخص نشده و از دید مظلومی او سرمربی استقلال است.

به گزارش مشرق، استقلال همچنان دربند پرویز مظلومی هست و سرمربی کردن منصوریان قطعی اما آسان نخواهد بود چرا که پرویز مظلومی قراردادی از استقلال دارد که حرف او را پیش می اندازد و قانون ظاهرا به وی رای خواهد داد.

ماجرا از این قرار است که در سال اول، قرارداد مظلومی با مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان است که به شرط گرفتن سهمیه آسیا اتوماتیک وار با بیست در صد افزایش حقوق  تمدید می شود و سال دوم هم قطعی است. البته پرویز مظلومی شرط داخل قراردادش را نمی پذیرد و معتقد است قراردادش دو ساله قطعی است.

تفاوت وجود شرط با نبودن آن اینست که اگر شرط وجود داشته باشد استقلال می‌تواند سر قرارداد دبه کند و آنچه به عنوان سهمیه، مظلومی به دست آورده را سهمیه غیر مستقیم بدانند و پلی آف.

 با این وجود باید احتمال داد که این شرط در قرارداد مظلومی وجود ندارد وگرنه باشگاه استقلال تاکنون به آن استناد و قرارداد سال دوم را لغو شده می‌دانست اما همینکه این باشگاه اعلام کرده قرارداد ما با مظلومی به عنوان مربی است و نه سرمربی یعنی وجود قرارداد را بدون شرط تایید کرده و البته حرف منطقی نمی‌زند وقتی می‌گوید با مظلومی قرارداد مربیگری بسته و نه سرمربیگری چون همه ایران و جهان می‌دانند که قرارداد با مظلومی به عنوان سرمربی بوده و نه مربی!

این کار اخلاقی نیست و نوعی دبه کردن بر سر معامله است. به هر حال کلاف استقلال و مظلومی پیچیده است و باید حل شود وگرنه منصوریان نمی تواند قراردادش را به عنوان سرمربی ثبت کند.

اما منهای نتیجه نهایی باید گفت استقلال - و پرسپولیس و دیگر باشگاه ها - باید مراقب دبه درآوردن های خود باشند چرا که میلیون ها جوان از این رفتار الگوی مدیریتی و زندگی می گیرند و یاد می گیرند به تعهدات خود پایبند نباشند و برای رسیدن به هدف هر کاری انجام دهند حتی دبه کردن.

البته این نکته را برای مظلومی هم باید نوشت که اگر آن بند در قراردادش هست نباید وفای به عهد نکند. فراموش نکنید در پرسپولیس هم وقتی خواستند با دایی فسخ قرارداد کنند با او توافق کردند و هزینه فسخ قرارداد را پرداخت کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس