کد خبر 588740
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کادر فنی فصل گذشته اسیر حاشیه‌ها شده بود و عملکرد قابل قبولی نداشت، گفت: استقلال به خانه تکانی نیاز داشت و این اتفاق هم صورت گرفت.

به گزارش مشرق، مهدی هاشمی نسب با ابراز رضایت از تغییر در کادر فنی استقلال، گفت: فصل پیش مظلومی و دستیارانش با اینکه هفته‌ها صدرنشین لیگ بودند، اما در هفته های پایانی دیگر نتوانستند مقابل حاشیه ها دوام بیاورند و هم قهرمانی لیگ برتر را از دست دادند و هم قهرمانی در جام حذفی کشور را.

وی تاکید کرد: جای تعجب بود که در استقلال اینقدر کار برای مظلومی سخت شده بود اما این مربی کهنه کار باز هم سکوت کرد و اجازه داد که حواشی او را از بین ببرد و نتواند به اهدافش برسد.

مدافع پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: مظلومی باید همان زمان که عده ای به جای او تصمیم می گرفتند با مردم صحبت می کرد و نمی گذاشت کار به جایی برسد که هواداران خواهان برکناری او شوند. اما حیف که او خیلی دیر صحبت کرد و صحبت‌های او دیگر هیچ تاثیری برای بقایش در استقلال نداشت.

مهدی هاشمی نسب در خصوص حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان، گفت: به اعتقاد من فوتبال ایران نیاز به مربیانی دارد که جوان باشند و بتوانند خون تازه ای در رگ‌های فوتبال به جریان بیندازند و منصوریان یکی از همان مربیان جوان است که آینده ای درخشان در فوتبال ایران خواهد داشت.

وی تصریح کرد: علیرضا از تجربه خوبی برخوردار است و توانست دو سال در نفت عملکرد مثبتی داشته باشد و حتی دیدیم که در سال دوم حضورش در نفت و در بدترین شرایط مالی این تیم، باز هم این تیم را به رده های بالای جدول رساند که این یکی از کارهای بسیار مهمی بود که منصوریان در دوران مربی گری اش در نفت انجام داد.

هاشمی نسب در ادامه افزود: باید مدیران استقلال از او حمایت کرده و فرصت کافی را به او بدهند و هواداران هم او را تنها نگذاشته و اجازه ندهند که حاشیه ها بر تیمشان غلبه کند و موفقیت را از تیم بگیرد.

مدافع پیشین استقلال تاکید کرد: باید همه دست به دست هم بدهند تا منصوریان با آرامش و به دور از هر استرسی تیمش را هدایت کند و نتایج قابل قبولی کسب کند. زیرا او و دستیارانش قطعاً روزهای سختی را در استقلال خواهند داشت و باید در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و پلی آف لیگ قهرمانان بجنگند.

هاشمی نسب در خصوص جدایی چند بازیکن از جمع آبی پوشان گفت: در این مورد تصمیم نهایی را سرمربی می گیرد و اوست که در مورد جذب و یا برکناری بازیکن نظر قطعی می دهد و همه باید به عقیده او احترام بگذارند چون او بر اساس تفکرات تاکتیکی و تیمی اش بازیکن انتخاب و یا بازیکنی را برکنار می کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قانون فوتبال این است که پس از اینکه یک روز می آیی و برای تیمت بازی می کنی، روزی هم باید بروی و جایت را به جوانترها بدهی تا آنها بتوانند خودی نشان داده و تلاش کنند تا هم برای تیمشان مثمرثمر باشند و هم نیم نگاهی به حضور در تیم ملی داشته باشند.

مدافع پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم امسال لیگ شانزدهم یک لیگ پویا و بهتر از لیگ های گذشته باشد چون یک لیگ قوی می تواند در موفقیت تیم ملی کشورمان تاثیر بسزایی داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس