دهقان‌نسب: برخی از نقش‌ها خریداری می‌شود و برخی هم در محافل خصوصی ردوبدل می‌شود.چند وقت پیش هم یک عده از همکاران خانم راجع به این مسئله و نحوه نقش دادن و نحوه بیکاری‌ها نامه‌ای نوشتند و مسئولان هم یک سری قول‌ها داده‌اند.

بیکارم چون نقش‌ها را در محافل حصوصی رد و بدل می‌کنند!
گروه فرهنگ و هنر مشرق-  حبیب دهقان‌نسب درباره دلیل بیکاری این روزهای خود گفت: مدتی است من و یک عده از همکارانم بیکار هستیم و به نظرم دلیل عمده بیکاری ما را باید از کارگردانان و تهیه‌کنندگان پرسید، یک عده می‌گویند تولید سریال کم است ولی وقتی که خبرها را می‌خوانم می‌بینم که سریال‌های زیادی در حال تولید هستند اما این که چرا ما بیکاریم مشخص نیست.

دهقان‌نسب در ادامه گفت: در حال حاضر به هیچ کار دیگری جز بازیگری مشغول نیستم و منبع درآمدم تنها از طریق بازیگری است و ما هم با این شرایط می‌سوزیم و می‌سازیم. با مسئولان هم در این باره هیچ صحبتی نکرده‌ام زیرا آن‌ها خودشان خوب می‌دانند که چه سریال‌هایی تولید می‌شود و چه کسانی در آن بازی می‌کنند. آن‌ها بهتر می‌دانند که چه کسانی کار می‌کنند و چه کسانی هم بیکارند. چند وقت پیش هم یک عده از همکاران خانم راجع به این مسئله و نحوه نقش دادن و نحوه بیکاری‌ها نامه‌ای نوشتند و مسئولان هم یک سری قول‌ها داده‌اند ولی فکر نمی‌کنم، همه این حرفها «آب در هاون کوبیدن» باشد.

به گزارش صبا، دهقان‌نسب در پایان درباره گفت: بعید می‌دانم تغییر و تحولات اخیر تاثیری داشته باشد زیرا برخی از نقش‌ها خریداری می‌شود و برخی هم در محافل خصوصی ردوبدل می‌شود. در کل امیدوارم وضعیت بهتر از سال‌های گذشته باشد. در حال حاضر هم دغدغه کارگردانی و تولید ندارم و ترجیح می‌دهم یک بازیگر نسبتا خوب باشم تا کارگردان و تهیه‌کننده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس