کد خبر 592436
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵

جدول زیر نشان می‌دهد که افطار و شام در رستوران‌ها و هتل‌های مجلل شهر برای هر نفر چقدر تمام می‌شود و کدام به صرفه‌تر است.

به گزارش مشرق، ماه رمضان که فرا می‌رسد، افطار وقت مناسبی برای دید و بازدیدهایی است که گاهی تنها یک بار در سال در محیطی خارج از کار یا منزل رخ می‌دهد.

تنوع منویی و خدمات باعث شد برای مقایسه قیمت‌ها، منو برخی از این رستوران‌ها و هتل‌ها، به سه بخش ویژه افطار، غذاهای اصلی و دیگر اقلام (نوشیدنی، دسر، میوه، سالاد، اردور و ...) تقسیم شود.

اطلاعات براساس آن چه در وب سایت رسمی این رستوران‌ها و هتل ها آمده جمع‌آوری شده و بالاترین قیمت منو، با توجه به منوهای متفاوت برخی از رستوران‌ها انتخاب شده است. جدول زیر می‌تواند مقایسه‌ای باشد برای آنها که انتخابشان یک افطار و شام لوکس است.

 

نام رستوران تنوع اقلام افطاری تنوع اقلام شام

دیگر اقلام

(نوشیدنی، دسر، میوه، سالاد، اردور و...)

مجموع قیمت

(ریال)

تالار فرمانیه 8 14 نوع 12 نوع 1,250,000
هتل استقلال 14 8 نوع 12 نوع

1,654,620

 (بدون احتساب قیمت سالن)
اسپیناس پالاس 15 11 نوع 16 نوع

2,700,600

 (بدون احتساب قیمت سالن)
رستوران گردان برج میلاد 22 21 نوع 52 نوع

2,700,600

 (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده)
هتل اوین ندارد 18 نوع 29 نوع 2,180,000
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    زرشک همون روزه باشم برام بیشتر می صرفه
  • ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    "افطار لوکس " یک ترکیب دارای پارادوکسه. مگر میشه روزه دار واقعی که گرسنگی فقرا رو در طول روزه داریش درک کرده، بیاد بشینه سر سفره لوکس با انواع غذاها! افطاری لوکس یک پارادوکسه. دو تا کلمه که در باطن هیچ شباهت و ارتباطی به هم ندارن. یه چیزیه مثل اسلام سکولار، مارکسیست مسلمان و کلی ترکیبای پارادوکسی دیگه. هرچند پارادوکسن، ولی متاسفانه وجود دارند و ما هم کمابیش شاهدش هستیم.
  • وحید ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    برای هر نفر! اگر در هر وعده، فقط ده هزار تومنی هم بخورند، اینقدر نمی شود!! حقوق 100 و 50 میلیونی، همینجاها هم خرج می شود؛ انشاءالله که روزه شان هم مقبول است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    الان که ظریف و تیم برجام هر روز در اروپا مذاکره و شب و صبح و ظهر در هتل 5 ستاره کباب میخورند پس کل درامد نفت را در بر میگیرد؟
  • على ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    قبول باشه روزه روزه دارانى كه در همچين جاهايى افطارى برپا ميكنند و افطارى ميخورند و حال فقرا رو با تمام وجود!!!! درك ميكنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس