نرگس آبیار در اجرای «من خیال تو نیستم» که به وی تقدیم شد، گفت: « اگرچه داستان بسیار ساده است؛ اما بیننده را کاملاً درگیر خودش می‌کند.»

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، این نمایش که به نویسندگی و کارگردانی حمید شریف‌زاده در هفته پایانی اجرا به سر می‌برد، در اجرای یکشنبه 30 خرداد میزبان هنرمندانی همچون نرگس آبیار کارگردان محبوب سینما بود، که در پایان نیز اجرای این نمایش توسط کارگردان و بازیگران به ایشان تقدیم شد.

نرگس آبیار پس از تماشای این اجرا، ضمن اعلام  رضایت از این اجرا عنوان کرد: بازی‌ها بسیار خوب و دقیق بود بخصوص بازی کیمیا ملایی، چرا که می‌دانم کنترل کودک روی صحنه تئاتر کاری دشوار است اما این امر به خوبی در این نمایش صورت گرفته بود. وی در پایان خاطرنشان کرد، در کل در این اثر ما شاهد بازی‌ها و کارگردانی بسیار خوبی بودیم و به جرات می‌توانم بگویم که این اجرا یکی از بهترین اجراهایی بود که در این چند وقت اخیر دیدم.

نمایش من خیال تو نیستم به نویسندگی و کارگردانی حمید شریف‌زاده و با بازی نیما رییسی، رؤیا بختیاری، مهدی فریضه، بهاران بنی احمدی و کیمیا ملایی تنها تا سوم تیر ماه در سالن استاد ناظر زاده کرمانی تماشاخانه ایران شهر به روی صحنه خواهد رفت.

از دیگر عوامل این گروه می‌توان به، دستیار کارگردان و برنامه ریز: حسین باشه آهنگر، مجری طرح: حسین اردستانی، طراح صحنه: سعید حسنلو، آهنگساز: مسلم رسولی، طراح پوستر و بروشور و طراح صدا:  حمید باشه آهنگر، اجرای پوستر: سمیرا عابدی، طراح گریم: احمد نگهبان، منشی صحنه: طاهره بخشی، مدیر صحنه: امیرحسین اکبرزاده، مدیر تدارکات: میلاد محبّیان، دستیار دوم کارگردان: نیلوفر یمینی، مدیر روابط عمومی : امیر پارسائیان مهر، عکاس: آزاده امیرخان، روابط مجازی: سارا حدادی، اشاره کرد.

شایان ذکر است نمایش «من خیال تو نیستم» به روزهای پایانی نزدیک شده و تا روز پنجشنبه سه تیر میزبان مخاطبان است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیوال به آدرس http://tiw.al/1TBJf9X  نسبت به خرید اینترنتی بلیت اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس