کد خبر 591839
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲

کارگردان مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» گفت: ما در این سریال تلویزیونی به فرازهایی از زندگی شهدا پرداخته‌ایم که کار بسیار مشکلی است و گنجاندن شهید در قاب تصویر سخت است.

به گزارش مشرق، «محمدرضا ورزی» کارگردان مجموعه تلویزیونی معمای شاه در مراسم پنجاه و یکمین سالروز گرامیداشت شهدای مؤتلفه در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با اشاره به محل شهادت شهدای موتلفه گفت: محل شهادت شهیدان صفار هرندی، بخارایی، امانی و نیک‌نژاد برای من جای عجیبی است. مسجد جهاد، مشهد اولین شهدای جهاد در نهضت امام خمینی(ره) است.

وی گفت: ما در مجموعه تلویزیونی معمای شاه به فرازهایی از مبارزات این شهیدان پرداخته‌ایم. اعتراف می‌کنم، شهید در قاب تصویر سخت می‌گنجد. کار ما شاید یک ادای دینی باشد که این افتخار را داشته باشیم تا لحظاتی از مبارزات شهدای موتلفه را به نمایش بگذاریم.

ورزی با اشاره به سختی تولید آثار نمایشی سیاسی در تلویزیون گفت: تولید آثار نمایشی سیاسی در تلویزیون کار سختی است. ما یک مسیر سخت را پیش گرفته‌ایم که هجمه‌های زیادی را به همراه دارد.

کارگردان مجموعه تلویزینی معمای شاه تصریح کرد: علت دشواری ساخت تولیدات تاریخی با محوریت تاریخ معاصر نیز روایت‌های چندگانه حاضرین از رخدادها است. سخت می‌شود به کوچه‌پس‌کوچه‌های تاریخ معاصر رفت.

گفتنی در این مراسم  لوح سپاس حزب موتلفه اسلامی به پاس زحمات ورزی برای ساخت سریال معمای ، توسط هاشم امانی که از موسسین موتلفه و به همراه برادر شهیدش(صادق امانی ) از مبارزین علیه شاه بود، اهدا شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس