کد خبر 591825
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مدعی است به این باشگاه بازگشته تا به آبی‌پوشان کمک کند.

به گزارش مشرق، حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: من دو سال عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بودم و دوباره بازگشته‌ام تا به این باشگاه کمک کنم. با توجه به سوابق، تجربه و ارتباطاتی که داریم، سعی خواهیم کرد باری را از روی دوش خانواده استقلال برداریم.

وی افزود: در دو سالی که عضو هیئت مدیره استقلال بودم، در زمینه‌های مختلف به این باشگاه کمک کردم. تلاش ما این بود که بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم و تصورمان این است که در این زمینه موفق عمل کردیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد وضعیت این تیم برای فصل آینده گفت: تیم استقلال امسال خوب بسته شده و در ادامه نیز تکمیل‌تر خواهد شد. امیدوارم هواداران استقلال حداقل شاهد کسب یک جام باشند. هر چند با توجه به حضور مربی بادانشی چون علیرضا منصوریان انتظارات ما کسب بیش از یک جام است.

«هیئت مدیره باشگاه استقلال به‌طور کامل از منصوریان حمایت خواهد کرد»، زمانی با بیان این جمله بزرگ‌ترین مشکل استقلال را عدم تأمین منابع مالی دانست و تصریح کرد: امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و همچنین تلاش‌های هیئت مدیره بتوانیم منابع مالی را تأمین کنیم تا استقلال در طول فصل به مشکل نخورد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هیئت مدیره از بهرام افشارزاده حمایت خواهد کرد یا خیر، گفت: اجازه دهید جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شود تا در این زمینه صحبت کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس