کد خبر 592306
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

با وجود اعلام افشارزاده در مورد مدیر عاملی وی در استقلال وی باید تا روز جلسه هیات مدیره و رای گیری برای مدیریت عاملی استقلال صبر کند و رای بیاورد.

به گزارش مشرق، با وجود آنکه بهرام افشارزاده اعلام کرد که دیگر دو شغله نیست و مدیر عامل استقلال است، اما باید تاکید کرد مدیر عاملی افشارزاده هم صددرصد نیست و باید تا روز تشکیل جلسه هیات مدیره صبر کند.

قاعده کار برخلاف رویه این روزهای وزارت ورزش که احکام انتخابی نیست و نظر وزیر اجرا می شود، از منظر قانون اعضای هیات مدیره هستند که باید مدیر عامل را انتخاب کنند و از آنجا که هیات مدیره تغییرات بسیاری داشته و نفرات جدیدی به استقلال اضافه شده اند به صورت قطعی معلوم نیست که موضع حسن زمانی یا دو عضو جدید دیگر چه باشد؟

تقوی‌نژاد و پورحیدری اعلام موضع نکرده‌اند و اگرچه پورحیدری نشان داده زیاد اهل تغییرات نیست و با معینی هم معمولا هم نظر است اما هنوز افشارزاده حکم مدیر عاملی را ندارد و در خوش بینانه ترین حالت ممکن باید تا روز تشکیل جلسه هیات مدیره صبر کند  و حد نصاب را به دست آورد در نتیجه او امروز مدیر عامل نیست حتی اگر دستور وزیر مدیر شدنش در استقلال و حذف سرپرستی باشد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس