
به گزارش مشرق، شرکت آمازون قصد دارد از طریق دستیار مجازی اش که الکسا نام دارد احساسات کاربران را تحلیل و به آن ها پاسخ دهد.
این دستیار علاوه بر اینکه در مرورگر اینترنت موجود است، در دستگاه اکوی آمازون و اسپیکر هوشمند آمازون تپ وجود دارد و می تواند احساس موجود در تن صدای کاربران را تشخیص داده و بر اساس آن به شما پاسخ دهد.
برای مثال؛ دستیار آمازون (الکسا) از طریق این دستگاه می تواند ناراحتی شما را متوجه شود و تن صدا را براساس احساسات شما تغییر دهد.
این دستیار علاوه بر اینکه در مرورگر اینترنت موجود است، در دستگاه اکوی آمازون و اسپیکر هوشمند آمازون تپ وجود دارد و می تواند احساس موجود در تن صدای کاربران را تشخیص داده و بر اساس آن به شما پاسخ دهد.
برای مثال؛ دستیار آمازون (الکسا) از طریق این دستگاه می تواند ناراحتی شما را متوجه شود و تن صدا را براساس احساسات شما تغییر دهد.