مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس فاش کرد که چرا در طول فصل اخیر با دستی بانداژ شده به میدان رفته است.

به گزارش مشرق، شاید برای خیلی‌ها این پرسش پیش آمده باشد که چرا جیمی واردی، مهاجم گلزن لسرسیتی و تیم ملی انگلیس در مقاطع زیادی از فصل اخیر با دستی بانداژ شده به میدان رفته و او همچنان با همین وضعیت تیم ملی انگلیس را در مسابقات یورو 2016 همراهی می‌کند؟

اطلاعات کامل هر تیم، تاریخچه مسابقات، ستاره های ادوار مختلف را اینجا می توانید ببینید

نشریه «دیلی‌میل» انگلیس در این ارتباط گزارش داد؛ واردی 29 ساله پس از 9 ماه بازی کردن با شکستگی استخوان مچ، نیاز به عمل جراحی پیوند استخوان دارد، البته مهاجم لسرسیتی به بازی با این شرایط برای سه‌شیر در یورو 2016 ادامه خواهد داد و پس از پایان مسابقات مچ دستش را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

مهاجم روباه‌ها که در ماه سپتامبر 2015 (شهریور 94) در بازی لسترسیتی مقابل استون‌ویلا دچار این آسیب‌دیدگی شد، در این باره گفت: همچنان باید با دستی بانداژ شده به بازی کردن ادامه بدهم. بعد از مسابقات یورو 2016 هم عمل جراحی خواهم داشت. دو ترک بزرگ در استحوان مچ دستم وجود دارد که نیاز به پیوند استخوان دارد.

واردی که در دیدار انگلیس - ولز به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد، گل مهم تساوی تیمش را به ثمر رساند، دیداری که در نهایت با برتری 2 بر یک شاگردان روی هاجسون به پایان رسید.

جیمی در فصل اخیر در 36 بازی لیگ برتری 24 گل برای لسرسیتی به ثمر رساند و نقش بسزایی در قهرمانی این تیم در لیگ برتر داشت.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس