کد خبر 591582
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

کارگردان باسابقه سینما به نبود مدیریت به معنای واقعی در سینمای ایران اشاره کرد.

به گزارش مشرق، ابوالحسن داوودی کارگردان سینما در خصوص نبود مدیریت واقعی در سینما و عواقب آن گفت: به جز معدود تهیه‌کننده‌هایی که معنی واقعی این کلمه را سرلوحه کار خود قرار دادند، شاهد گستردگی این افراد در حوزه سینما بخصوص بخش مدیریت نیستیم.

وی افزود: سینمای ایران گنجشک روزی و چریکی است و شاهد مدیریت به معنای واقعی در آن نیستیم تا بتوان از طریق آن تولیدات را در طول یک سال و یا چند سال مانند سینماهای صنعتی و صاحب سبک دنیا برنامه‌ریزی کرد. از طرفی شرایط سینما به هیچ بند است؛ یعنی با نهایت دردسر فیلم می‌سازیم اما به یکباره توقیف می‌شود، دادستانی ورود پیدا می‌کند و یا ارشاد توان ندارد به پای آن بایستد. خلاصه هیچ دیواری کوتاه‌تر از دیوار  سینما نیست. پس پرداختن به دیگر مشکلات و معایب کار بیهوده خواهد بود.

کارگردان «رخ دیوانه» اضافه کرد: هرجایی که سینما تبدیل به سینمایی ترسیده، گنجشک روزی و چریکی شود، دیگر مسائل و مشکلات زیرمجموعه آن قرار می گیرد و نمی‌توان به آن پرداخت؛ در نتیجه شما در سینمایی می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که بتواند سرپای خودش بایستد، دایره امنیت جدی داشته باشد، سلیقه‌ای نباشد و با آمدن دولت‌ها شرایطش تغییر نکند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس