کد خبر 591128
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰

در این مطلب باتری وان پلاس 3 را در همه زمینه‌ها آزمایش می‌کنیم تا مشخص شود ادعای شرکت وان پلاس برای شرایط مطلوب باطری این دستگاه چقدر درست است.

 به گزارش مشرق، وان پلاس به باتری پرچمدار جدید خود بسیار اعتقاد دارد و آن را یکی از بهترین‌های بازار می‌داند اما واقعا چقدر ادعاهای این شرکت چینی در مورد باتری 3 هزار میلی‌آمپری این اسمارت فون صحیح است؟
 
این موبایل هوشمند با قابلیت دش شارژ قادر است در 30 دقیقه موبایل وان پلاس 3 را از 0 تا 63 درصد شارژ کند در واقع این به این معنا است که شما روزانه به یک بار شارژ نیازمند خواهید بود و برای شارژ این موبایل زمان بسیار کمی را صرف خواهید کرد.
 
زمان مکالمه
 
نتایج عملکرد باتری وان پلاس 3 منتشر شد +نمودار

تلفن هوشمند وان پلاس 3 در آزمایش زمان مکالمه توانسته است از رقبایی چون اس 7 اج و سونی اکسپریا زد 5 رتبه بهتری را کسب کند اما از نسخه قبلی خود یعنی وان پلاس 2 و یا هواوی نکسوس 6 پی رتبه پایین‌تری را کسب کرده است. وان پلاس 3 در تست زمان مکالمه توانست با 25 ساعت و 4 دقیقه در جایگاه پنجم به کار خود خاتمه دهد.
 
وب گردی با استفاده از اینترنت 3G
 
نتایج عملکرد باتری وان پلاس 3 منتشر شد +نمودار

باتری موبایل وان پلاس 3 در زمینه استفاده از اینترنت با استفاده از اینترنت 3G سیم کارت توانست بازهم ثابت کند تا واقعا کاربردی و بهینه است تا حدی که این باتری توانست شارژدهی در حد شیائومی می 5 داشته باشد و از رقبایی چون اکسپریا زد 5 با اختلاف 2 ساعت و 10 دقیقه و همچنین گلکسی اس 7 با اختلاف 28 دقیقه برتری داشته باشد. موبایل هوشمند وان پلاس 3 در وب گردی با استفاده از اینترنت 3G توانست با 6 ساعت و 42 دقیقه و اختلاف یک ساعت کمتر از گلکسی اس 7 اج جایگاه سوم را کسب کند.
 
وب گردی با WiFi
 
نتایج عملکرد باتری وان پلاس 3 منتشر شد +نمودار

گوشی وان پلاس 3 در آزمایش وب گردی با استفاد از وای فای توانست نتیجه خوبی را رقم زند و با شارژهی 4 ساعت 21 دقیقه و اختلاف یک دقیقه از شیائومی می 5 رتبه چهارم این لیست را کسب کند. اما نکته مهم کسب جایگاه اول و دوم توسط سری هفتم کهکشانی‌های شرکت ساسونگ است.
 
پخش ویدئو
 
نتایج عملکرد باتری وان پلاس 3 منتشر شد +نمودار

هیچ شکی وجود ندارد که باتری وان پلاس 3 قدرتمنداست اما در پخش ویدئو قطعا موبایل شیائومی می 5 با بهینه سازی‌های کاربردی حرف ول و آخر را در بین پرچمداران امروزی می‌زند. وان پلاس 3 در تست پخش ویدئو و کارکرد باتری بعد از گلکسی اس 7 اج و گلکسی اس 7 توانسته رتبه چهارم را از آن خود کند. این غول جدید و قدرتمند چینی با 14 ساعت و 13 دقیقه کارکرد باتری قطعا می‌تواند تجربه خوبی از فیلم دین را برای شما به ارمغان بیاورد.
 
مدت زمان شارژ
 
نتایج عملکرد باتری وان پلاس 3 منتشر شد +نمودار

بالاخره به بخشی می‌رسیم که هیولای جدید شرکت چینی وان پلاس در آن سربلند است و پادشاهی می‌کند. شرکت وان پلاس با قابلیت دش شارژ دنیای گوشی‌های هوشمند را متحول خواهد کرد چرا که باتری 3 هزار میلی‌آمپری وان پاس 3 در عرض نیم ساعت از 0 تا 63 درصد شارژ می‌شود که به همین دلیل باید این کمپانی چینی را تحسین نمود. لازم به ذکر است بلک بری پریو و ال‌جی وی 10 در کنار موتورلا موتو ایکس از بهترین موبایل‌هایی هستند که به سرعت شارژ می‌شوند و در این لیست حضور دارند.
 
نتیجه گیری
 
نتایج عملکرد باتری وان پلاس 3 منتشر شد +نمودار

موبایل وان پلاس 3 قطعا متحول کننده است و دارای مزایای بسیار فراوانی است که یکی از بزرگترن آن‌ها باتری این اسمارت فون می‌باشد. وان پلاس 3 با باتری و توان سخت افزاری خود قطعا توان رقابت سرسختانه‌ای با موبایل‌های پرچمدار دیگر کمپانی‌های موبایل سازی خواهد داشت اما سرسخت ترین رقیب این تلفن هوشمند را باید گلکسی اس 7 اج و شیائومی می 5 دانست اما از طرفی با نمودارهای منتشر شده اکسپریا زد 5 و هواوی نکسوس 6 پی در رقابت با این تلفن هوشمند چینی ناکام هستند .

منبع: ترنجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس