کد خبر 591120
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

سرمربی فصل گذشته تیم شهرداری ارومیه با بیان اینکه تیم ملی والیبال در دو بازی ابتدایی خود در لیگ جهانی خوب کار نکرد، گفت: باید درباره تیم ملی قضاوت منصفانه ای داشته باشیم.

به گزارش مشرق، جهانگیر سیدعباسی در خصوص شرایط تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ جهانی گفت: اینکه بخواهیم مستقیما به نتایج تیم ملی نگاه کنیم قضاوت منصفانه ای نداشتیم. ما باید با توجه به شرایط درباره تیم ملی صحبت کنیم.

وی تشریح کرد: تیم ما از یک تورنمنت بسیار سنگین و پر استرس آمده بود و فقط سه جلسه تمرین کرد. پس از آن هم به برزیل رفت که ۷/۵ ساعت با ما اختلاف ساعت دارد. به ازای هر ساعت باید یک روز استراحت کرد تا بدن با شرایط جدید سازگار شود. اما این شرایط را نداشتیم و وارد بازی ها شدیم.

این کارشناس والیبال ادامه داد: تیم ایران در بازی اول خوب نبود. مقابل آمریکا هم خوب نبودیم ولی می توانستیم برنده شویم که این نشان از پتانسیل والیبال ایران دارد. شاید در کلیت تیم خوب نبود ولی می توانست حتی در روزی که خیلی خوب بازی نکرد هم برنده شود

سیدعباسی در خصوص بازی با آرژانتین گفت: آرژانتین با ولاسکو پوست اندازی کرده است. آنها در پست پشت خط زن یک بازیکن جوان را به کار گرفته اند ولی در کل کلاس تیم ما بالاتر است. به خصوص از نظر فردی کاملا بالاتر از آنها هستیم.

مربی پشین تیم شهرداری ارومیه در خصوص سفر به صربستان برای برگزاری هفته دوم لیگ جهانی یادآور شد: در هفته نخست که شرایط برابری با حریفان نداشتیم اما در صربستان آنها هم به مشکل مسافت و تغییر ساعت بر خواهند خورد. من مطمئن هستم روی خوب سکه را در تهران خواهیم دید و امتیازات خوبی را جمع خواهیم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    0 0
    مگه جلوی ژاپن و چین و حتی فرانسه مدعی خوب بودیم؟ همین لهستان اگر ترکیب اصلیش رو می زاشت و صعود کرده نبود اصلا معلوم نبود می رفتیم المپیک...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس