کد خبر 590876
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

مربی تیم ملی والیبال ایران بعد از بازی دوم لیگ جهانی گفت: دیدار مقابل آرژانتین برای من سخت خواهد بود اما تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم ایران عملکرد بهتری داشته باشد.

به گزارش مشرق، خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال ایران بعد از باخت در بازی دوم لیگ جهانی گفت: به نظرم باید روی بازی خوبمان آنالیز و تمرکز بیشتری کنیم. امروز با یکی از بهترین تیم های دنیا روبرو شدیم. در سه ست این بازی رقابت پایاپایی را شاهد بودیم.

وی افزود: ست دوم بد بازی کردیم. بعد از دفاع و پاس دادن به زمین حریف معمولاً حمله راحت صورت می گیرد. ما دفاع می کردیم اما پاس ها به خوبی هدایت نمی شد. به همین دلیل فرصت دیگری را در اختیار تیم حریف قرار می دادیم. در ست آخر نیز که درخواست بازبینی شد و دیدید که چقدر بازی نزدیک بود. از نظر من تفاوت دو تیم در جزئیات است و دیگر هیچ.

مربی تیم ملی ایران در مورد بازی مقابل آرژانتین اظهار داشت: بازی دشواری است. ولاسکو هم در رده نوجوانان و جوانان به مدت 16 سال با تیم آرژانتین کار کرده و از طرفی مربی ایران هم بوده است. برای من شخصاً ایران وطن دوم است. دو تیمی که من دوست دارم. از طرفی آرژانتین و ولاسکو و از طرفی ایران. به هر حال تمام تلاشم را می کنم تا تیم ایران عملکرد بهتری داشته باشد.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس