شاگردان یواخیم لو در دومین دیدار خودشان در یورو مقابل لهستان متوقف شدند.

به گزارش مشرق، در دومین دیدار از هفته دوم گروه C مسابقات جام ملت‌های اروپا از ساعت 23:30 تیم‌های آلمان و لهستان در ورزشگاه سنت دنیس به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. (فیلم)

آلمان بازی  را هجومی آغاز کرد و اولین خطر جدی را روی دروازه لهستان بوسیله گوتسه انجام داد. در دقیقه 4 بازی از سمت چپ هکتور توپی را سانتر کرد و گوتسه قدر این موقعیت را ندانست و توپ از بالای دروازه لهستان به بیرون زد.

ژرمن‌ها دست بردار نبودند و در دقیقه 6 بازی این بار هکتور از بیرون محوطه جریمه شانسش را برای باز کردن دروازه حریف امتحان کرد ولی موفق نبود.

در دقیقه 16 بازی مولر از سمت راست زمین بازیکن رو در روی خود را پشت سر گذاشت و خود را به محوطه جریمه رساند و پاس بسیار عالی برای کروس مهیا کرد ولی ضربه آخر او دقت کافی را نداشت و توپ به بیرون رفت.

آلمان ها پشت دروازه لهستان ماندند/ امتیازات قسمت شد

لهستانی‌ها لحظاتی به خودشان آمدند و حملات خود را آغاز کردند. لواندوفسکی در دقیقه 22 بازی شانس خود را از پشت محوطه جریمه امتحان کرد ولی چند مدافع آلمان مانع شوت او شدند و توپ بعد از برخورد به آنها برگشت.

در دقیقه 34 بازی مسعود اوزیل با کارت زد جریمه شد.

در دقیقه 36 بازی یک توپ بر تیرک دروازه‌بان لهستان خورد اما در این موقعیت بوجود آمده مولر در آفساید قرار داشت.
 

لهستان بازی را در نیمه دوم طوفانی آغاز کرد و نزدیک بود در همان اولین دقیقه بازی دروازه نویر را باز کند. از سمت راست زمین ژرمن‌ها توپی روی دروازه نویر سانتر شد و میلیک بازیکن لهستان ضربه سر خود را زد ولی دقت نداشت و نویر در این صحنه شانس آورد.


در دقیقه 58 بازی مولر پشت محوطه جریمه خودشان بر روی شماره 10 لهستان خطا کرد و موقعیت خوبی برای لهستان مهیا کرد. لواندوفسکی پشت توپ قرار گرفت ولی این توپ را برای میلیک همبازی‌اش مهیا کرد اما او ضربه‌اش با اختلاف کمی از کنار دروازه نویر رد شد.

آلمان ها پشت دروازه لهستان ماندند/ امتیازات قسمت شد

بازی در ادامه با هیجان زیادی دنبال شد و هر کدام از تیم‌ها به دنبال موقعیت خوب بودند تا دروازه حریفشان را بازی کنند.

اوزیل در دقیقه 65 بازی در بیرون محوطه جریمه لهستان توپی را برای کروس کاشت اما ستاره رئال مادرید قدر انی موقیعت را ندانست و ان را با بی دقتی به بالای دروازه لهستان زد.

آلمان ها پشت دروازه لهستان ماندند/ امتیازات قسمت شد

ماریو گوتسه که نمایش چندان جالبی در این بازی نداشت با نظر یوآخیم لو در دقیقه 66 بازی جای خود را شورله داد.

بواتنگ مدافع تنومند ژرمن‌ها در دقیقه 68 بازی با کارت زرد جریمه شد.

لهستان در دقیقه 69 بازی یک موقیعت بسیار عالی داشت ولی میلیک باز هم قدر این موقعیت را ندانست و توپ به پای او خوب جفت و جور نشد.

آلمان ها پشت دروازه لهستان ماندند/ امتیازات قسمت شد

ژرمن‌ها دوباره به حملات خود افزودند و در یک موقعیت بسیار عالی مسعود اوزیل با یک ضربه فنی می‌خواست دروازه لهستان را باز کند اما با واکنش فوق‌العاده فابیانسکی دروازه‌بان لهستان مواجه شد.

دراکسلر در دقیقه 71 بازی جای خود را گومز داد.

در دقیقه 79 بازی مولر بسیار عالی توپ ربایی کرد و در داخل محوطه جریمه لهستان با به توپ شد ولی ضربه پایانی او دقت کافی را نداشت.

این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا آلمان و لهستان هر دو 4 امتیازی شوند و به ترتیب در رده اول و دوم گروه C قرار گرفتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس