کد خبر 589960
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

جاسک - فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه فرودگاه نظامی جاسک دومنظوره می شود، گفت: پس از استاندارد سازی فرودگاه جاسک مذاکره با ایرلاین ها را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، امیردریادار حبیب الله سیاری بیان داشت: راه اندازی فرودگاه جاسک یکی از سفارشات اکید مقام معظم رهبری است و همان گونه که می دانید راه اندازی فرودگاه هزینه های بسیاری دارد، برای اقدام موثر، فرودگاه نظامی که در اختیار داشتیم را دومنظوره کرده ایم که برای چند سال شهرستان از آن استفاده کند.

وی عنوان کرد: در این راستا هزینه های زیادی صرف شده است. فرودگاه جاسک نیاز به ترمینال داشته که ساخته شد و تمام تجهیزات و خودرو های مورد نیاز، منابع سوخت، سامانه کنترل فرودگاه، تعمیر باند و همه اقدامات انجام و تامین شده اند و پس از آن تلاش کردیم شرکت های هواپیمایی پرواز به جاسک انجام دهند که شرکت ها بهانه آوردند که طول باند فرودگاه کم است.

سیاری گفت: طول باند به ۵۰۰ الی ۶۰۰ متر افزایش خواهد یافت که باند شرایط و ویژگی لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه پس از افزایش طول باند، مجددا به سراغ شرکت های هواپیمایی خواهیم رفت، اظهار داشت: در ابتدا ممکن است تمام صندلی های پرواز پر نشود و برای شرکت های هواپیمایی به صرفه نباشد، برای این موضوع صندلی ها توسط نیروی دریایی خریداری خواهد شد و امیدواریم امسال فرودگاه جاسک به بهره برداری برسد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    امیر سیاری یکی از لایق ترین فرماندهان در نیروهای مسلحه
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    atr-72 هارو بیارن راه میفته ان شاء الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس