کد خبر 589950
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی تیمش برابر بولیوی در آخرین دور از بازی‌های مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا، گفت که فقط روی بازی بعدی تیمش تمرکز دارد نه مراحل بالاتر.

به گزارش مشرق، تاتا مارتینو پس از آنکه تیمش سومین پیروزی متوالی خود را در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا کسب کرد تا با 9 امتیاز صعودی قاطعانه به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها داشته باشد، به ابراز رضایت از وضعیت تیمش پرداخت و گفت: مهم‌ترین چیز این است که ما یک تیم منسجم هستیم. ما در نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم که همان تفاوت میان دو تیم بود. با اینکه در برخی از دقایق بازی ضعف‌هایی داشتیم در نهایت توانستیم مرحله اول کارمان را به شیوه‌ای قابل قبول به پایان برسانیم. همیشه برای بازی در چنین تورنمنت‌های مهمی یکسری اتفاقات ممکن است رخ دهد. بازیکنانی که در آخرین لحظات مصدوم می‌شوند، تصمیم‌هایی که باید گرفته شوند، اما به شیوه‌ای خوب در حال پیشروی هستیم.

با توجه به نتایجی که آرژانتینی در مرحله گروهی گرفته است (سه پیروزی قاطع) بسیاری معتقدند که حضور در فینال کمترین چیزی است که می‌توان از آلبی‌سلسته انتظار داشت. مارتینو اما ترجیح داد که فعلاً به این موضوع نپردازد تا تمرکز تیمش از بین نرود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ما باید الان فقط روی بازی بعدی‌مان برابر ونزوئلا تمرکز کنیم. الان بیشتر از هر زمانی دیگری فقط باید روی بازی برابر حریف بعدی‌مان تمرکز داشته باشیم. ونزوئلا تا الان کارش را در کوپا به خوبی انجام داده و نتایج قابل قبولی گرفته است و ما باید این موضوع را مدنظر داشته باشیم.

مارتینو در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا لیونل مسی در بازی بعدی آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا به میدان خواهد رفت، تأکید کرد: البته که ما مسی را به میدان خواهیم فرستاد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس