کد خبر 589821
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

پلیس طی یک عملیات تعقیب و گریزی موفق شد، باند حرفه ای توزیع مواد و سرقت خودرو در شرق تهران را منهدم کند.

به گزارش مشرق، ساعت 15:00 سیزدهم خردادماه عوامل تجسس کلانتری 147 گلبرگ در حین گشت زنی در خیابان دماوند به یک دستگاه خودرو پاترول مشکوک و جهت بررسی ماموران به خودرو نزدیک شدند .
 
با نزدیک شدن ماموران، راننده از خودرو پیاده و پس از رها نمودن خودروی پاترول در خیابان کیاشمشکی سوار بر خودرو پراید قرمز شده و اقدام به فرار کرد که با استعلام از مرکز پیام مشخص شد هر دو خودرو مسروقه هستند .
 
در ادامه ماموران به تعقیب و گریز پرداختند و پس ازچند مرتبه فرمان ایست و بی توجهی متهمان، اقدام به شلیک 7تیر هوایی کردند اما متهم همچنان به مسیر خود ادامه داده و در آدرس چهارراه آیت ناگهان دور زده و خلاف جهت خیابان دماوند را به سمت پل خاقانی طی نمود .
 
ماموران جهت متوقف کردن خودرو بار دیگر اقدام به شلیک 6 تیر جنگی به سمت لاستیک های خودرو نموده که یکی از تیر ها پس از گذشت از صندوق عقب و صندلی ها به متهم برخورد کرده و خودرو متوقف شد.
 
سرهنگ علی احمد نادری ، سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت : در نهایت متهم دستگیر و تحت نظر یکی از ماموران به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل و خودروهای مکشوفه به پارکینگ منتقل شدند.
 
سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت بیان کرد: در بازرسی اولیه از متهم و خودروها یک قبضه چاقو و مقادیر شیشه کشف و در تحقیقات مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار و حرفه ای خودرو در شرق تهران است که پرونده این در این رابطه تشکیل و جهت تحقیقات تخصصی و بررسی بیشتر در اختیار کارگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس