کد خبر 589602
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷

نیروهای کُرد سوری در عملیات پاکسازی شهر «منبج» استان حلب موفق شدند چندین منطقه و روستا در حومه این شهر را از دست داعش آزاد کنند.

به گزارش مشرق، گروه «نیروهای دموکراتیک کرد سوریه» از عصر امروز حملات جدیدی را علیه مواضع تروریست‌های داعش در منبج از همه محورهای آن آغاز کردند و موفق شدند روستای«هدد» واقع در 1 کیلومتری شرق منبج و روستای «الغره» واقع در ۲ کیلومتری جنوب غرب و روستای «الحمدونیه» واقع در ۲ کیلومتری جنوب شهر را کاملا از وجود تروریست‌ها پاکسازی کنند.

همچنین ظهر امروز(سه شنبه) نیروهای کرد موفق شدند در عملیاتی روستای «حطابات» و تعدادی مزارع را واقع در ۱ کیلومتری شمال شهر پاکسازی کنند و ۸ عنصر داعش را از پای در بیاورند.

نیروهای کُرد در عملیات های جداگانه توانستند بیش از ۳۰ داعش را کشته یا زخمی کنند و مقداری زیادی سلاح سبک و سنگین مربوط به تروریست های داعش را در مناطق آزاد شده به غنیمت بگیرند.

شب گذشته نیز نیروها قصد پاکسازی سلیوهای جنوب شهر را داشتند که با مقاومت عناصر داعش مواجهه شدند، اما موفق به آزادسازی سیلوها نشدند.

نیروهای کرد با گذشت بیش از دو هفته از آغاز عملیات همچنان در حال پاکسازی حومه شهر منبج هستند و هنوز عملیات آزادسازی شهر را شروع نکرده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس