کد خبر 589149
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بازی برابر لهستان را سخت توصیف کرد و به ستایش از لواندوفسکی پرداخت.

به گزارش مشرق، به نقل از کیکر، تیم ملی فوتبال آلمان رقابت های یورو 2016 را خوب آغاز کرد و در نخستین بازی خود موفق شد با نتیجه دو بر صفر اوکراین را شکست دهد.

بازی دوم ژرمن ها در مرحله گروهی برابر تیم لهستان خواهد بود که این تیم هم در بازی نخست خود توانست به پیروزی برسد تا به همراه آلمان شانس زیادی برای صعود به دور بعد داشته باشد. دو تیم آلمان و لهستان پنج شنبه همین هفته به مصاف هم خواهند رفت تا تیم پیروزی صعود خود را به دو بعد به عنوان تیم نخست نهایی کند.

اطلاعات کامل هر تیم، تاریخچه مسابقات، ستاره های ادوار مختلف را اینجا می توانید ببینید

یواخیم لوو بازی برابر لهستان را سخت توصیف کرد و درباره این دیدار گفت: هم ما و هم لهستان در دیدار نخست خود به پیروزی رسیده‌ایم و به همین خاطر دیدار رودروی دو تیم بسیار حساس خواهد بود و تیم برنده صعود خود را به عنوان صدرنشین به دور بعد نهایی خواهد کرد. براین باور هستم که بازی سختی پیش رو داریم و برای پیروز شدن باید نهایت تلاش خود را به کار برد.

او ادامه داد: لهستان تیم بسیار خوبی است و بازیکنان شایسته‌ای در ترکیب خود دارد. پیش از این در دور انتخابی دو بار برابر هم به میدان رفتیم که سهم هر کدام از دو تیم یک پیروزی بود. این تیم بازیکن بزرگی همچون روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارد که قدرت بزرگی به خط حمله این تیم داده است. این بازی برای ما بسیار مهم است و تنها به پیروزی فکر می کنیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس