منابع خبری از ترور یک افسر پلیس و همسرش در حمله یکی از اعضای گروه تروریستی تکفیری بین المللی داعش به منزل وی در شهر پاریس پایتخت فرانسه خبر داده اند.مانيانيفيل شمال غرب العاصمة الفرنسية باريس

گروه بین الملل مشرق- منابع خبری از ترور یک افسر پلیس و همسرش در حمله یکی از اعضای گروه تروریستی تکفیری بین المللی داعش به منزل وی در شهر پاریس پایتخت فرانسه خبر داده اند.

ترور پلیس فرانسوی توسط داعش در پاریس+عکس

بنابر این گزارش، شب گذشته یکی از عوامل گروه داعش پس از ورود به منزل افسر پلیس شهر پاریس وی و همسرش را به ضرب ضربات چاقو از پای درآورده و فرزند کوچک وی را به گروگان گرفت. گفته می شود عامل این حمله فردی مسلمان الاصل بود که سالها در همسایگی این افسر لیس زندگی می کرده و در حین هجوم به منزل وی اقدام به سر دادن شعارهایی در حمایت از گروه تروریستی تکفیری داعش کرده است. نیروهای ویژه پلیس پس از چند ساعت مذاکره با مهاجم، به محل استقرار وی هجوم برده و وی را با تیراندازی به قتل رسانده و گروگان را نیز آزاد کرده است. دقایقی پیش گروه تروریستی تکفیری داعش با انتشار بیانیه ای رسمی به سه زبان انگلیسی، عربی و فرانسه، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است. این دومین حمله داعش به اهدافی در شهر پاریس می باشد. فرانسه، از جمله مهمترین حامیان گروه های تروریستی تکفییر در سوریه می باشد.

قتل افسر پلیس و گروگان گیری داعش در پاریس+عکس

ترور پلیس فرانسوی توسط داعش در پاریس+عکس

ترور پلیس فرانسوی توسط داعش در پاریس+عکس

ترور پلیس فرانسوی توسط داعش در پاریس+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    فرانسه، از جمله مهمترین حامیان گروه های تروریستی تکفییر در سوریه می باشد. چه جور حامی که داعش توی خود فرانسه اقدام به عملیات تروریستی میکنه آخه این جمله متناقض متن خبر هستش .... لطفا راهنمایی بفرمایید . ممنون
  • علی ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    با سلام ، عربستان گزینه ی خوبی برای به لجن کشیدن چهره ی مسلمانان در جهان بود که متأسفانه برادران مسلمان ما این را نفهمیدند و هر چه ایران به آنها می گوید که حمایت عربستان از گروه های تروریستی حمایت از برادران مسلمان نیست آ« را باور ندارند . دور شدن از مبانی اسلام و سنت رسول خدا(صلی الله علیه و آله وسلم) و همچنین أئمه اطهار موجب گمراهی مسلمانان شده به گونه ای که تشخیص نمی دهند که عربستان چه زمینه ای را برای نابودی مسلمانان در جهان مهیا نموده است ( در عربستان به زائران حج اجازه برائت از مشرکین که از اصول اولیه حج ابراهیمی در قرآن است داده نمی شود ولی چگونه است که افرادی را اجیر می نماید تا برج های دوقلو در آمریکا را بزنند و در کشورهای اروپایی اقدام به ترور نمایند و در کشورهای مسلمان با هزینه های هنگفتی به اسم اسلام برادران اهل سنت و شیعه را به بهانه ی تکفیر قتل عام نمایند . به آسانی می توان نتیجه گرفت عربستان با این کارها چیزی جز بذر نفرت در بین قومیت ها نمی کارد نفرت و کینه ی شیعیان با اهل سنت و بالعکس ، نفرت و کینه ی مسیحیان با مسلمانان ، نفرت و کینه مسیحیان با بودائیان و مسلمانان و در نتیجه تضعیف جامعه ی مسلمانان جهت رسیدن دشمنان اسلام و در رأس آنها اسرائیل به آرزوی دیرینه ی خود که از نیل تا فرات باشد ) .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس