کد خبر 588942
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

مدیرعامل پیشین باشگاه نفت‌ تهران درباره انتقال امتیاز نفت به انزلی گفت: در گذشته انتقال تیم‌ها نتیجه خوبی نداشته و باعث نابودی تیم‌ها شده است.

به گزارش مشرق،‌ منصور قنبرزاده مدیرعامل پیشین نفت تهران در خصوص واگذار شدن امتیاز باشگاه نفت‌تهران به ملوان انزلی اظهار داشت: من در این زمینه تصمیم‌گیرنده نبودم که بخواهم نظر بدهم. کمیته چهار نفره در این زمینه تشکیل شده بود که عضو آن نبودم. وزارت نفت برای واگذاری امتیاز باشگاه به وزارت ورزش و جوانان نامه‌نگاری کرده بود که اکنون می‌بینیم این اتفاق افتاده است.

وی در مورد اینکه به عنوان مدیرعامل پیشین نفت چه نظری در خصوص انتقال نفت به خارج از تهران دارد، تصریح کرد: از این مسئله ناراحتم چون اعتقاد دارم که این تیم باید در تهران می‌ماند. با این حال کمیته واگذاری به این نتیجه رسیده که باشگاه ملوان بیشترین پول را در مزایده پیشنهاد داده است.

مدیرعامل پیشین نفت‌تهران در واکنش به این موضوع که ملوانی‌ها در سال‌های گذشته با مشکلات مالی روبه‌رو بوده‌اند و اکنون چطور توانسته‌اند در مزایده شرکت کنند، گفت: در جزئیات این موضوع نیستم که آیا ملوانی‌ها پول دارند یا خیر. من هم مانند شهروندان تهرانی اعتقادم این است که حیف است نفت به خارج از تهران برود.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: در گذشته انتقال تیم‌ها نتیجه خوبی نداشته و باعث نابودی تیم‌ها شده است. باز هم تاکید می‌کنم من تصمیم‌گیرنده نبودم و بیش از این نمی‌توانم نظر بدهم.

وی در مورد اینکه مسائل سیاسی چقدر در این انتقال تاثیرگذار بوده است، گفت: در این زمینه نه اطلاعی ندارم و نه صاحب نظر هستم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس