کد خبر 588778
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

لیگ برتر پانزدهم هنوز به پایان نرسیده و شاهد یک پلی آف لیگ برتری بین مدیران دو باشگاه ملوان بندر انزلی و فجر سپاسی برای حضور در لیگ برتر هستیم.

به گزارش مشرق، وزارت نفت تصمیم به فروش امتیاز تیم نفت تهران گرفته است. ظاهرا چند خریدار در مزایده اول باشگاه نفت شرکت کرده‌اند اما تا لحظه نوشتن این گزارش هیچ خبر رسمی مبنی بر اعلام برنده نام مزایده منتشر نشده، باشگاه ملوان یکی از جدی‌ترین خریداران امتیاز باشگاه نفت تهران است با این حال سازمان لیگ اعلام کرده موافق واگذاری امتیاز تیم نفت به خارج از استان نیست. حتی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد باید نهضت خرید و فروش امتیاز تیم‌ها ریشه‌کن شود.

رئیس فدارسیون فوتبال در خرمشهر و بعد از برگزاری فینال جام حذفی گفت: «اگر نفت نمی‌خواهد تیمداری کند، مشکلی نیست شاید فجرسپاسی جانشین این تیم در لیگ برتر شود.»

فجر تیم چهارم لیگ دسته اول فصل گذشته است اما برخی از آگاهان به مسایل حقوق ورزشی مدعی هستند که طبق قوانین موجود در کنفدراسیون فوتبال آسیا اگر به هر دلیلی تیم نفت نتواند در لیگ برتر حضور پیدا کند آخرین تیم رده بندی لیگ برتر یعنی تیم چهاردهم که به لیگ دسته اول سقوط کرده جانشین نفت تهران خواهد شد. این افراد معتقدند اگر نفت موفق به فروش امتیازش نشود و در لیگ برتر هم تیمداری نکند ملوان به لیگ برتر برمی‌گردد.

به نظر می‌رسد در این روزهای تعطیلی فوتبال مدیران باشگاه‌های ملوان بندرانزلی و فجرسپاسی شیراز در حال رایزنی هستند تا بتوانند تصمیم‌سازان را متقاعد کنند تا حرفشان به کرسی بنشیند.

در این روزهای بی‌خبری فوتبال شاهد یک پلی آف لیگ برتری بین مدیران دو باشگاه ملوان و فجر در پشت درهای بسته هستیم. برنده این پلی آف مدیران، تیم شانزدهم لیگ برتر شانزدهم را مشخص خواهد کرد.

هوداران ملوان و فجرسپاسی این روزها اخبار حوزه فوتبال را با اشتیاق و نگرانی زیادی دنبال می‌کنند. این روزها انزلی بیش از همیشه در تب و تاب فوتبال است. هواداران قوی سپید امیدوار به بازگشت به لیگ برتر هستند آنها منتظرند مدیران باشگاه‌شان امتیاز تیم نفت را بخرند یا اگر نفت منحل شد و امتیازش فروخته نشد، طبق قوانین بدون پرداخت پول به لیگ برتر بازگردند. فجرسپاسی هم تیمی سازنده و دوست داشتنی در فوتبال ایران است که مدیرانش در تلاش هستند نظر مهدی تاج را بیش از گذشته جلب کنند و به لیگ برتر برگردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس