این روزها بحث هواداری وزیر ورزش و جوانان از باشگاه پرسپولیس به بحث روز رسانه‌های مختلف تبدیل شده است، هرچند که ایشان بارها این مساله را رد کرده و رسما اعلام کرده که به تیم خاصی تعلق خاطر ندارد.

به گزارش مشرق، این روزها بحث هواداری وزیر ورزش و جوانان از باشگاه پرسپولیس به بحث روز رسانه‌های مختلف تبدیل شده است. هرچند که ایشان بارها این مساله را رد کرده و رسما اعلام کرده که به تیم خاصی علاقه ندارد.

استقلال فصل نقل و انتقالات را با قدرت آغاز کرد و موفق شد ستاره‌هایی مثل بختیار رحمانی، فرشید باقری و ووریا غفوری را جذب کند اما به یکباره خبر آمد که وزیر ورزش و جوانان نسبت به خریدهای گران قیمت این تیم واکنش نشان داده است و اعلام کرده که فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات  باید متوقف شود. بعد از این اتفاق روند خرید ستاره از سوی استقلالی‌ها متوقف شد و آبی‌ها با جذب علی قربانی در خط حمله نه تنها تماشاگران‌شان را خوشحال نکردند بلکه موجی از نگرانی در بین آنها به وجود آمده است. در حال حاضر استقلال نیاز به جذب یک دفاع وسط و البته یک هافبک چپ دارد اما این تیم فعلا نمی‌تواند پول زیادی خرج خرید بازیکنان مورد نیازش بکند.

در این بین بعد از توقف استقلال در خرید بازیکن، پرسپولیس در این روزها در بازار نقل و انتقالات جولان می‌دهد و با خرید بازیکنانی مثل وحید امیری و سیدجلال حسینی موفق شده در رقابت نقل و انتقالات به طور کامل از حریف سنتی خود پیشی بگیرد. حالا سوالی که در این بین به وجود آمده این است که امروز که ستاره‌های لیگ با رقم‌های نجومی به پرسپولیس می‌روند چرا محمود گودرزی واکنشی نشان نمی‌دهد؟ این که خرید بازیکنان گران قیمت برای استقلال ممنوع باشد اما برای پرسپولیس نه باعث می‌شود اما و اگرهای زیادی در ذهن هواداران استقلال به وجود بیاید.

وزارت ورزش و جوانان در روزهایی که اوج فعالیت استقلال در فصل نقل و انتقالات بود فعالیت‌های این تیم را منع کرد اما حالا پرسپولیس بدون هیچ واکنشی از سوی گودرزی می‌تواند بازیکنان مورد نیازش را بگیرد که این موضوع قطعا در روزهای آینده گودرزی را با انتقادهای جدی روبرو خواهد کرد.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • محسن از نصف جهان ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    اقا میتونیم میخریم حاج حسینمون پولداره خیالیه؟
  • درویشی گیلان ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    وزیر پرسپولیسی نمیخوایم
  • درویشی گیلان ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    وزیر پرسپولیسی نمیخوایم
  • حسن ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    مشرق جان خوشم اومد . خلاصه یک بار هم حرف دل ما استقلالیها را زدی علیرغم پرسپولیسی بودنت. این یعنی اینکه حرفه ای شدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس