کد خبر 588104
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

منابع افغان گفتند که گروه طالبان بار دیگر در استان شمالی قندوز افغانستان دست به آدم ربایی زدند و 3 شهروند این استان را از شاهراه قندوز - تخار ربودند.

 به گزارش مشرق، این منابع روز یکشنبه به نقل از یک منبع امنیتی محلی افزودند که گروه طالبان شامگاه شنبه 3 شهروند قندوز را از منطقه دروازه موسوم به «چرخاب» در شرق شهر قندوز ربودند.

این 3 نفر در حال عزیمت به استخر شنا بودند که از سوی طالبان متوقف و ربوده شدند و تاکنون نیز از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

این سومین بار است که درچند روز گذشته گروه طالبان در استان قندوز دست به آدم ربایی می زنند. این گروه تاکنون شماری از افراد ربوده شده را نیز به قتل رسانده است.

اولین بار در 11 خرداد ماه گروه طالبان در شهرستان «علی آباد» استان قندوز 3 اتوبوس و چند خودروی دیگر را متوقف کرد و نزدیک به 185 مسافر را به گروگان گرفتند و 12 تن از آنان را با تشکیل دادگاه صحرائی، کشتند و سرنوشت 8 تن دیگر از آنان هنوز نامعلوم است.

در19 خرداد ماه بازهم افراد وابسته به گروه طالبان 47 مسافر را در مسیر تخار- قندوز ربودند و دوباره با تلاش های بزرگان محلی و نیروهای امنیتی 7 تن از افراد ربوده شده نجات یافتند و سرنوشت افراد دیگر روشن نیست.

طالبان 3 روز پیش 11 نفر را که چند تن از نیروهای پلیس و سرباز ارتش نیز در میان آنان بودند، در شهرستان «اندر» استان غزنی گلوله باران کردند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس