کد خبر 588034
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

رضایی نوشت: درخبرها آمده بود که کارخانه ارج تعطیل شد! امیدوارم که اینطور نباشد.

به گزارش مشرق، محسن رضایی در آخرین پست اینستاگرامش نوشت: درخبرها آمده بود که کارخانه ارج تعطیل شد! امیدوارم که اینطور نباشد. در سال ١٣٥٤ کارگر این کارخانه بودم. با اینکه دانشجوی دانشگاه علم وصنعت بودم ولی یک شیفت هم در این کارخانه کار می کردم تا خرج زندگی را دربیاورم . البته برای فرار از مزاحمت های ساواک ناچار بودم با نام مستعار در این کارخانه کارکنم. من در بخش طراحی کار می کردم، آن موقع جو کارخانه این بود که کشور را در وسایل خانگی از خارج بی نیاز کنیم . امیدوارم دولت محترم از تعطیلی نمادهای تجاری قدیمی کشور جلوگیری کند.

واکنش محسن‌رضایی به تعطیلی کارخانه ارج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    متاسفانه وضع کارخانه ها چندان مناسب نیست. سود بانکی بالا و تبلیغات سنگین خارجی ها و قاچاق بی رویه کالای خارجی بلای جان تولید داخل شده. ذینفعان واردات برای محصولات داخلی که میخوان رقابت کنن جک میسازن و منتشر میکنن . کارخانه ها یکی یکی ورشکست میشن و بانک ها و نماینگی محصولات خارجی به شعبه هاشون اضافه میکنن.
  • محمد غ ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    وقتی چهار نفر کار کنند,و چهل نفر کار نکنند,و حقوق کار نکرده ها بیشتر از کارکرده ها باشد همین می شود.کارگر بدون اضافه کار ,ولی کارمند بخش اداری بدون حضور فیزیکی فول اضافه کار.باور نداری تحقیق کن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس