تیم ملی انگلیس در اولین دیدار خود در یورو 2016 برابر روسیه متوقف شد تا سنت نبردن در اولین بازی های جام ملتهای اروپا برای سه شیرها حفظ شود.

ویژه‌نامه یورو 2016 مشرق - تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و روسیه از ساعت 23 و 30 دقیقه شب گذشته در ورزشگاه ولودروم مارسی از گروه دوم برابر هم قرارگرفتند و در پایان به تساوی 1-1 رضایت دادند. (فیلم خلاصه و گلهای این دیدار را اینجا ببینید)

دو تیم در حالی در اولین دیدار خود در این جام به میدان رفتند که همه از سه شیرها به عناون یکی از مدعیان جدی قهرمانی یاد کرده بودند ولی آنها در نیمه نخست فاصله زیادی با انگلیس مدعی داشتند تا نیمه نخست بازی انگلیس با روسیه بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید.

انگلیس که بازی را به مراتب هجومی‌تر از رقیب خود آغاز کرد و میل به مراتب بیشتری برای گلزنی نشان داد، با وجود همه حملات و موقعیت‌های گلزنی که در 45 دقیقه نخست داشت، این نیمه را بدون گل به پایان رساند.


بازی در نیمه دوم شروع نسبتاً سردی داشت و از سرعت آن کاسته شد. با این حال باز هم این انگلیسی‌ها بودند که میل بیشتری برای گلزنی نشان دادند و از اواسط این نیمه خطرهای جدی‌شان روی دروازه تزار‌ها آغاز شد که اولین آن موقعیتی بود که آدام لالانا در دقیقه 70 در ریباند شوتی که وین رونی شلیک کرد و آکنفیف، دروازه‌بان روس‌‌ها آن را مهار کرد از دست داد.

سه دقیقه بعد اما سه شیر مزد بازی برتر و حملات بیشترش را گرفت و به گل رسید. این گل را اریک دایر، هافبک تیم فوتبال تاتنهام با یک ضربه آزاد مستقیم به ثمر رساند

در حالی که به نظر می‌رسید شاگردان روی هاجسون اولین دیدار خود را در یورو 2016 با پیروزی جشن خواهند گرفت اما واسیلی بروزوتسکی در دقیقه 92 و با یک ضربه سر کار را برای روسیه به تساوی کشاند تا انگلیس سه امتیاز این بازی را از دست بدهد.

در این دیدار که 67394 تماشاگر داشت، نیکولا ریتزولی،‌داور معروف ایتالیا قاضی میدان بود.

با انجام مسابقات گروه دوم،‌ اکنون ولز با 3 امتیاز در صدر است و انگلیس و روسیه با این تک امتیاز دوم و سوم هستند و اسلواکی هم بدون امتیاز قعرنشین است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    انگلیس زایع شد
  • ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    حال کردم دم روسیه گرم
  • ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    دقیقه90 خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس