تیم ملی فوتبال ولز نخستین دیدار خود را در رقابتهای یورو 2016 برابر اسلواکی برگزار کرد و در یک بازی سخت و فشرده حریف خود را شکست داد.

ویژه‌نامه یورو 2016 مشرق - رقابتهای فوتبال گروه B جام ملت های اروپا، یورو ۲۰۱۶ از ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه با برگزاری دیدار تیم های ملی ولز و اسلواکی آغاز شد که این بازی با برتری ۲ بر یک تیم ولز به پایان رسید. (خلاصه و گلهای دیدار ولز و اسلواکی را اینجا ببینید)

گرت بیل و رابسون کانو در دقایق 10 و 81 برای ولز گلزنی کردند و دودا دقیقه 61 تک گل اسلواکی را به ثمر رساند.

اطلاعات کامل هر تیم، تاریخچه مسابقات، ستاره های ادوار مختلف را اینجا می توانید ببینید

در نیمه این بازی دو تیم بازی نسبتا برابری را ارایه کردند اما این ولز بود که موفق به گلزنی شد. در دقیقه ۱۰ دیدار بود که گرث بیل از یک ضربه کاشته راه دور دروازه اسلواکی را گشود. بعد از این گل اسلواکی تلاش زیادی برای جبران این گل به خرج داد که در یک صحنه، مارک همشیک چندین بازیکن ولز را از پیش روی برداشت و توپ را از دروازه بان نیز عبور داد اما تکل مدافع حریف روی خط دروازه مانع گلزنی وی شد.

در آغاز نیمه دوم گرث بیل با ضربه سر خود دروازه حریف را تهدید کرد و پس از آن بود که به یکباره اسلواکی بر بازی مسلط شد و بعد از فشار فراوانی که روی دروازه ولز ایجاد کرد در دقیقه ۶۱ توسط دودا به گل رسید. اسلواکی بعد از این گل هم دست از حمله بر نداشت و ولز را در زمین خود نگه داشت.

چند تعویض از سوی ولزی ها اندکی از فشار حریف کاست و در دقیقه ۸۱ بود که رابسون کانو از غافلگیری مدافعان اسلواکی نهایت بهره را برد و گل دوم را نیز به ثمر رساند.

اسلواکی در دقایق باقی مانده دست به حملات احساسی زد و تیر دروازه ولز را هم به لرزه در آورد اما نتوانست کار را به تساوی بکشاند. در مقابل گرث بیل دو بار در ضد حملات لرزه بر اندام حریف انداخت و درخشش خود را تا پایان بازی تداوم بخشید تا ولز به ۳ امتیاز ارزشمند دست یابد.

در دیگر دیدار این گروه از ساعتی دیگر انگلیس و روسیه به مصاف هم خواهند رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس