کد خبر 587829
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۳

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: من از همان ابتدا هم با این فکر که ایران راهی المپیک شود به تیم ملی ایران اضافه شدم و فکر می‌کنم که ما توانایی صعود به دور دوم بازی های المپیک را داریم.

لوزانو: ما می‌توانیم در المپیک به دور دوم برویمبه گزارش مشرق، رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران در حاشیه‌ی مراسم تقدیر از تیم ملی گفت: خوشحالم که ایران توانست به المپیک برود. همه‌ی ما بابت این صعود خوشحال هستیم. آنچه که خیلی باعث خوشحالی است این که اتفاق برای نخستین بار با من رخ داده است و این صعود دو وجهی است. من از خوشحالی مردم ایران نیز که برای اولین بار تیمشان را در المپیک دیدند بسیار خوشحال هستم.

لوزانو درباره تورنمنت انتخابی المپیک گفت: شرایط بسیار سختی بود. ما تورنمنت مشکلی را پشت سر گذاشتیم. تیم‌ها توان نزدیکی به یکدیگر داشتند و ما شاهد بودیم که با امتیاز کمی ایران دوم شد و حتی ما می‌توانستیم قهرمان هم بشویم.

او درباره اینکه آیا ایران شانس صعود به دور دوم در رقابت های المپیک را دارد یا خیر گفت: من فکر می‌کنم که ایران این توانایی را دارد. اگر به رنکینگ بین‌المللی نگاه کنیم متوجه می‌شوید که ایران در جایگاه چهارم گروه خود قرار می‌گیرد و ما امیدوار هستیم با انجام بازی های خوب راهی دور دوم المپیک شویم.

او در ادامه افزود: این برای سومین بار است که من با یک تیم راهی المپیک می‌شوم. نمی‌توانم بگویم که این سخت‌ترینش بوده یا خیر.

او همچنین درباره این که آیا ایران شانس کسب مدال المپیک را دارد یا خیر گفت: همانطور که گفتم ایران توانایی صعود به دور دوم بازی‌های المپیک را دارد اما بازی‌ها در دور بعد بسیار دشوار می‌شوند و خیلی سخت است که تیم‌ها برنده شوند و به مدالی برسند. همانطور که همیشه گفته ام هدف اول من از زمان ورودم به ایران این بود که به المپیک برسیم و در درجه دوم هدفم این است که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

او درباره درخواستش از مسئولان ورزش ایران نیز گفت: ما شرایط لازم برای تمرین را داریم و این خودمان هستیم که باید سخت تمرین کنیم.

او درباره مسابقات لیگ جهانی نیز گفت: ما سعی می‌کنیم در چینش بازیکنانمان یک چرخشی داشته باشیم و از بازیکنانی که کمتر مورد استفاده قرار گرفته اند و جوان هستند استفاده کنیم.

امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که ما زمانی که می‌خواهیم به المپیک برویم در بهترین شرایط قرار داشته باشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس