کد خبر 587775
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰

سرمربی سوئیس از نتیجه کسب شده برابر آلبانی ابراز رضایت کرد و از دروازه‌بان تیمش به عنوان یکی از ستاره‌های مسابقه تشکر کرد.

 ویژه نامه یورو 2016 مشرق -  تیم ملی سوئیس موفق شد در اولین دیدار خود در جام پانزدهم با تک گل فابین شار آلبانی 10 نفره را شکست دهد و همراه فرانسه سه امتیازی شود. ولادیمیر پتکوویچ سرمربی سوئیس پس از این دیدار با رضایت از نتیجه کسب شده گفت: هر دو تیم می‌توانستند برنده مسابقه شوند. خوشبختانه خیلی زود توانستیم دروازه حریف را باز کنیم و بعد از آن حریف ما را تحت فشار قرار داد. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که اگر این موقعیت‌ها تبدیل به گل می‌شد، شرایط مسابقه طبیعتا عوض می‌شد.

اطلاعات کامل هر تیم، تاریخچه مسابقات، ستاره های ادوار مختلف را اینجا می توانید ببینید

سرمربی سوئیس ادامه داد: در نیمه نخست تیم من بازی بهتری به نمایش گذاشت و شایسته این بودیم که بیش از یک گل وارد دروازه آلبانی کنیم. آلبانی دفاع منظمی داشت و بازی درگیرانه‌ای ارائه داد و در نیمه دوم بعد از آنکه یک بازیکن حریف از زمین اخراج شد فضای زیادی در زمین آلبانی نصیب ما شد و توانستیم موقعیت‌هایی هم به وجود بیاوریم. البته روی ضدحملات حریف برنامه‌ریزی کرده بودیم و می‌دانستیم اگر بخواهیم از برتری نفری‌مان استفاده کنیم ممکن است روی ضدحمله غافلگیر شویم. کنترل مسابقه هدف اول ما در نیمه دوم بود که به آن رسیدیم. باید از دروازه‌بان تیمم هم تشکر کنم که عملکرد خوبی داشت و توانستیم سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

سوئیس در دومین دیدار خود در جام باید برابر رومانی به میدان برود که این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود چرا که زردپوشان رومانی در صورت باخت کار سختی برای صعود پیدا می‌کند. آلبانی نیز به دیدار فرانسه میزبان خواهد رفت که در صورت برد می‌تواند صعودش را به مرحله بعد قطعی کند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس