کریم انصاری‌فرد مهاجم ملی‌پوش ایران پیشنهادی جالب‌توجه از المپیک مارسی دریافت کرده است. بررسی شرایط فعلی المپیک مارسی نشان می‌دهد که حضور کریم در خط آتش این تیم یک انتقال جالب توجه برای انصاری‌فرد از نظر فنی خواهد بود.

 گروه ورزش مشرق - آقای گل اسبق لیگ برتر ایران بعد از اینکه در اوساسونا اسپانیا موفق نبود از ابتدای فصل 16-2015 سوپرلیگ یونان راهی پانیونیوس شد تا بازگشتی موفقیت‌آمیز داشته باشد.

کریم قبل از این بنا بر اعلام رسانه‌های یونانی از دو باشگاه سرشناس AEK و پائوک پیشنهادهایی را دریافت کرده بود و دلیل این امر عملکرد قابل تقدیرش در پانیونیوس بود.

* 36 بازی و 11 گل یونانی

کریم در فصل اخیر سوپرلیگ یونان 30 بازی انجام داد در حالی که 11 مرتبه وارد ترکیب اصلی پانیونیوس شد. مهاجم اسبق پرسپولیس موفق شد طی 1737 دقیقه 9 گل با پیراهن تیم یونانی به ثمر برساند که عملکردی قابل تقدیر در اولین فصل حضورش بود.

انصاری‌فرد در جام‌حذفی هم 6 بازی انجام داد تا دو گل دیگر برای پانیو بزند. به این ترتیب بازیکنی که هم در تیم‌ملی ایران حضوری موثر دارد و هم در این فصل فوتبال یونان 11 گل زده، شانس بازی در المپیک مارسی را پیدا کرده است.

* وقتی 51 درصد سهام مارسی ایرانی شود

گفته می‌شود یک ایرانی ثروتمند که آن طرف آب‌ها زندگی می‌کند، قصد دارد 51 درصد سهام المپیک مارسی را بخرد. این ادعا را نه رسانه‌های داخلی که مجله معتبر فرانس فوتبال مطرح کرده است.

بررسی شرایط فعلی المپیک مارسی نشان می‌دهد که حضور کریم در خط آتش این تیم یک انتقال جالب توجه برای انصاری‌فرد از نظر فنی خواهد بود.

المپیک مارسی که روزگاری قهرمان لیگ قهرمانان اروپا هم شده است در فصل اخیر سوپرلیگ فرانسه روی پله سیزدهم قرار گرفت. در جدول 20 تیمی لوشامپیونه مارسی طی 38 دیدار به 10 پیروزی و 18 تساوی رسید تا با تفاضل گل 6+ سیزدهم شود.

* فقط تونگا حریف کریم است

اگر انصاری‌فرد به المپیک مارسی منتقل شود، در پیشانی خط حمله این تیم فقط 2 رقیب را پیش‌روی خواهد داشت.

المپیکی‌ها در لیست نفرات خود پنج، شش مهاجم بزرگ و کوچک دارند که از میان آنها فقط یک بازیکن کیفیت بالایی دارد. این مهاجم بلژیکی میچی باتشوآی تونگاست. ملی‌پوش 22 ساله که با هر دو پا ضربات خوبی می‌زند.

شماره 22 المپیک مارسی در فصل اخیر طی 36 بازی و 2973 دقیقه تلاش 17 گل زد تا چهارمین گلزن برتر لوشامپیونه باشد. تونگا 4 گل هم در لیگ یوفا به اسپورتینگ براگا، خرونینخن، اسلوان لیبرسه و اتلتیک بیلبائو زده است.

جالب اینکه این مهاجم 9 پاس گل هم داده تا از این حیث چهارمین مرد تاثیرگذار در لوشامپیونه باشد.

* لوکاس آرژانتینی نه!

المپیک مارسی در فاز هجومی خود لوکاس آریل آرژانتینی را هم دارد که 21 ساله است. این مهاجم 187 سانتی‌متری فقط 7 بار وارد ترکیب اصلی تیم شده تا یک گل به ثمر برساند. لوکاس در لیگ یوفا هم دو گل به خرونینخن هلند و اسلوان لیبرسه زده است.

بازیکن سابق تیم‌ملی زیر 17 سال آرژانتین نمی‌تواند رقیب احتمالی انصاری‌فرد در المپیک مارسی باشد با این حال چون تنها 21 سال دارد، می‌تواند از جمله خوب‌های تیم فرانسوی در فصل‌های آینده باشد.

حال باید دید شرایط حضور کریم انصاری‌فرد در المپیک مارسی فراهم خواهد شد؟ بی‌شک حضور در فوتبال فرانسه کمک خواهد کرد تا این مهاجم ملی‌پوش ایرانی شرایطی متفاوتی را تجربه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    مرگ بر تماشاگر نماها
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    افرین باعث افتخار ایرانه
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    فرانسه یا کابل
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    استقلال سوراخه
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    لیگ فرانسه به درد نمیخوره
  • ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    درسته ولی چه ربطی داشت؟
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    اینهم یک ستاره دیگر از پرسپولیس که اروپایی شد استقلالی ها حرفی برای گفتن دارن؟
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    خخخخخخخخخخ
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    تو استقلالی هستی!
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    تیم ملی مهاجم زیاد داره قدیمیها باید بازنشست بشن
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    بابا کریم از 10تا توپ یکی رو گل میکنه بیاد بره همین روسیه یا قطر پولشم خوبه
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    کریم در حد تیم ملی نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس