کد خبر 587540
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

احسان قائم مقامی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گوید مسابقاتی با عنوان جام "ستارگان" به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوش شطرنج ایران در خصوص ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت سیمولتانه خود با مبتلایان به بیماری ام اس، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: بازی خیر خواهانه‌ای بود که برای ایجاد انگیزه در این عزیزان انجام شد. اتفاقا چند تن از آنها شطرنج بازان خوب و خوش فکری بودند. این بازی خاطره خوبی برایم ثبت کرد. من تقریبا سالی سه بار از این دست فعالیت‌های عام المنفعه انجام می‌دهم. حداقل وظیفه‌ای که دارم این است که در کنار مردم باشم و مسابقات سیمولتانه بگذارم. همراهی مردم امید زیادی به ما می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد تا در مسابقات موفق باشم.

وی با بیان این که شطرنج ایران بعد از حضور پهلوان زاده در راس فدراسیون متحول شده است، گفت: پهلوان زاده به لحاظ فنی اقدامات خوبی انجام داده است. او در همین مدت زمان کوتاه حضورش فضای روانی را هم بهتر کرده است. فدراسیون رویدادهای خوبی را پیش‌بینی کرده است. این فدراسیون مدت‌ها با سرپرست اداره می‌شد اما حالا به ثبات مدیریتی رسیده است.

قائم مقامی در خصوص رویدادهای پیش رویش گفت: آخر هفته‌ جاری به مسابقات بلیتس قزاقستان می روم. شنبه 29 خرداد ماه به مدت دو روز مسابقات برگزار می‌‌‌‌‌‌‌شود. بسیاری از قهرمانان به نام بلیتس جهان در این رقابتها حضور دارند.

وی ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داد: بعد از آن به ایران بر می گردم و یک روز در ایران  هستم و بعد به آمریکا می روم. ابتدا در مسابقات اوپن آمریکا در لاس وگاس شرکت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم و بعد از آن به فیلادلفیا می روم تا در ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های آزاد جهان حضور پیدا کنم. سال قبل عنوان مشترک قهرمانی این مسابقات را داشتم و امیدوارم آن را تکرار کنم.

ملی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پوش شطرنج ایران با اشاره به این که فدراسیون مسابقاتی با عنوان جام "ستارگان" برگزار خواهد کرد، ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داد: 10 شطرنج باز شاخص از کشورهای مختلف در این جام حضور پیدا می کنند. میانگین ریتینگ نفرات بالاتر از 26 است. این مسابقات در بندر انزلی برگزار می‌‌‌‌‌‌‌شود. از ایران نیز 10 شطرنج باز برتر شرکت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. این ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌ها برای آماده سازی در  المپیاد جهانی و مسابقات پیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رو خواهد بود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس