کد خبر 587422
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

برادر یک شهید مدافع حرم گفت: تمام تلاش‌ برادرم برای خدمت به مردم بود و دوست نداشتند هیچ مستمندی در جامعه وجود داشته باشد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، همسر شهید بلباسی در دیدار حدادی امام جمعه مازندران و اعرابی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و برخی از مسؤولان بسیج رسانه این استان گفت: شهادت برای همسرم دست‌یافتنی بود. شهید بلباسی نمازشان ترک نمی‌شد، مگر ضرورت یا خواسته مردم در محل کار ایجاب می‌کرد کمی نمازشان به تأخیر بیافتد.

وی یادآور شد: همسرم همیشه تاکید می‌کرد انسان هر اشتباهی هم داشته است از این به بعد شیوه اصلاحی را راهکار خود قرار دهد. محمد در راه جذب جوانان به مسجد بسیار پویا بود در مسجد ولیعصر قائمشهر جوانان به هیجان حضور ایشان صف‌های طولانی‌تری برای نماز در این مسجد می‌بستند.

این همسر شهید گفت: همیشه دست من قرآن بود و بالای سرش می‌گرفتم و ایشان می‌رفتند و خیلی کم در محل زندگی حضور داشتند. شهید محمد بلباسی برنامه‌های زیادی در جهت رشد جوانان و تقویت مسائل دینی داشت.

در بخش دیگر این دیدار برادر شهید بلباسی گفت: محمد برنامه‌های متعددی را در اردوگاه شهید باکری و هفت تپه برای جوانان برگزار کرد و از دغدغه‌های ایشان فعالیت بیشتر اردوگاه راهیان نور بود. تمام تلاششان را برای خدمت به مردم انجام می‌دادند و دوست نداشتند هیچ مستمندی در جامعه وجود داشته باشد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس