کد خبر 587199
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶

اردوگاه پناهجویان در دوسلدورف آلمان پس از درگیری گروهی از پناهجویان به آتش کشیده شد.

به گزارش مشرق، دادستان دوسلدورف آلمان امروز جمعه اعلام کرد، پناهجویان اردوگاهی در دوسلدورف بر سر غذا با یکدیگر درگیر شده و به دنبال این درگیری این اردوگاه به آتش کشیده شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، روز سه‌شنبه در اردوگاهی در دوسلدورف آلمان که حدود 280 نفر از پناهجویان در آن پناه گرفته بودند آتش‌سوزی به راه افتاد. مأموران امداد موفق شدند تمام ساکنان این پناهگاه را خارج کنند اما 24 نفر از آنها بر اثر دود شدید آتش‌سوزی دچار مسمومیت تنفسی شده بودند.

«رالف هرنبروک» دادستان عمومی دوسلدورف اعلام کرد، این آتش‌سوزی به دنبال درگیری ساکنان این اردوگاه بر سر چگونگی تقسیم غذای ماه رمضان اتفاق افتاده است. دلیل اصلی درگیری این بود که گروهی اصرار داشتند غذا تنها پس از غروب آفتاب باید پخش شود اما گروهی دیگر می‌گفتند که به علت وجود زنان باردار در بین آنها که قادر به روزه گرفتن نیستند غذا مثل روزهای عادی تقسیم شود.

وی افزود، صلیب سرخ که مسئولیت اداره این اردوگاه را برعهده دارد تصمیم گرفته تا برای وعده ظهر یک ناهار ساده توزیع کند و غذای گرم تنها پس از غروب آفتاب میان پناهجویان پخش شود.

دادستان دوسلدورف همچنین اعلام کرد که نیروهای پلیس در حال بازجویی از تعدادی از پناهجویان در خصوص علت آتش‌سوزی هستند و 5 نفر تا کنون دستگیر شده اما 3 نفر آنها به دلیل نبود شواهد کافی آزاد شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس