رهبر اکثریت مجلس سنای آمریکا تأکید کرد، «دونالد ترامپ» برای اینکه بتواند در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شود، به یک معاون با تجربه و خبره نیاز دارد چرا که وی هنوز درباره خیلی مسائل نمی‌داند.

به گزارش مشرق، «میچ مک‌کانل» رهبر اکثریت سنا روز پنج‌شنبه اعلام کرد که «دونالد ترامپ» باید معاون باتجربه‌ای را در رقابت‌های انتخاباتی برگزیند، چرا که «وی راجع به مسائل، خیلی زیاد نمی‌داند».

بنا بر گزارش شبکه «بلومبرگ»، رهبر اکثریت سنا در ادامه اظهاراتش از ترامپ خواست تا رویکرد اظهاراتش را تغییر دهد.

مک‌کانل در گفت‌وگو با بلومبرگ علاوه بر اظهارات صریحی که درباره کاندیدای جمهوریخواه رقابت‌های انتخاباتی آمریکا مطرح کرد، نگرانی‌های خود درباره ترامپ را نیز عنوان داشت.

این عضو کنگره آمریکا گفت: ترامپ به شخصی به شدت با تجربه و بادانش نیاز دارد چرا که به طور مشخص خود او درباره خیلی از مسائل خیلی نمی‌داند.

وی افزود: این مسئله در مناظره‌هایی که وی در آنها شرکت کرده کاملا مشهود است. به همین دلیل است که صراحتا در جمع و در محافل خصوصی به ترامپ تأکید کرد که وی باید از متن استفاده کند. داشتن متن آماده از پیش، اصلا مسئله بدی نیست.

سناتور جمهوریخواه ایالت کنتاکی آمریکا در ادامه تأکید کرد: ترامپ به دلیل تمام نقاط ضعفش جریان کاملا متفاوتی است. و قطعا زمانی‌که وی وارد کاخ سفید شود باید به تمامی میانه‌روهای مایل‌به راست که وی را انتخاب کردند، پاسخگو باشد. به همین دلیل من همچنان تمایل دارم تا از وی حمایت کنم. اما حملات وی به گروه‌های قومی و دوستان جمهوریخواهش باید پایان یابد.

مک‌کانل ادامه داد:‌ من بر بخش بزرگی از چیزهایی که وی گفته مخالفم و معتقدم که تمام اینها باید فورا متوقف شود. هم تمام انتقادات علیه رقبای جمهوریخواهش و هم حملات علیه گروه‌های مختلف قومی در آمریکا.

وی همچنین تأکید کرد:‌ به اعتقاد من ترامپ شانس بیشتری برای پیروزی در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری خواهد داشت اگر بتواند از بسیاری از این اظهارات ناخوشایند در ملأ عام فاصله بگیرد و به برخی الزامات پایبند باشد و از متنی که برای سخنرانی وی تهیه شده خارج نشود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس