کد خبر 587036
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: خریدار ایرانی المپیک مارسی ارتباطی به هواپیمایی جمهوری اسلامی ندارد و سیاست مدیران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نوسازی ناوگان به شمار می‌رود.

به گزارش مشرق، فرانس فوتبال در گزارشی اطلاعات جدیدی از خریدار ایرانی تیم فوتبال المپیک مارسی فرانسه داده است. در گزارشی که این نشریه منتشر کرده، این فرد ایرانی وابسته و نزدیک به هواپیمایی «ایران ایر» (ملی ایران) است و مبلغی بالغ بر 500 میلیون یورو برای این باشگاه سرمایه‌گذاری خواهد کرد. همچنین شرکتی که این فرد ایرانی قرار است این تیم فرانسوی را خریداری کند در لوکزامبورگ به ثبت رسیده است.

در ادامه این گزارش عنوان شده که خریدار برای تصاحب این باشگاه قرار است رقمی بالغ بر 100 میلیون یورو هزینه کند و با سرمایه‌گذاری 500 میلیون یورویی در رشته‌های دیگر به غیر از فوتبال نظیر راگبی و دوچرخه‌سواری وارد شود. انتشار این رقم سرمایه گذاری و اهمیت موضوع باعث شده است تا رسانه‌های دیگر و حتی غیر ورزشی نسبت به این موضوع به تکاپو بیفتند.

بر همین اساس مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نسبت به این خبر واکنش نشان داده و ضمن تکذیب آن گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، بدبنوسیله خبر فوق را تکذیب کرده و اعلام می‌کند این خبر ارتباطی با این شرکت ندارد. هم اکنون اولویت و سیاست مدیران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، بازسازی ساختار و نوسازی ناوگان در جهت رفاه حال هموطنان و خدمت رسانی به ملت شریف ایران به شمار می‌رود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمود ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 0
    نوددرصد این ملت شریف که نمیتونن از هواپیما استفاده کنن
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 0
    هواپیمایی که اونا بسازن رو ما نمیتونیم سوار شیم. ما باس خودمون بجوشیم و بسازیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس