کد خبر 586541
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

رئیس جمهور روسیه در آستانه دیدار حساس دو تیم ملی فوتبال روسیه و انگلیس در یورو ۲۰۱۶ زیردریایی معروف کشورش را به آبهای آزاد و نزدیک به سواحل بریتانیا و فرانسه فرستاد.

به گزارش مشرق،‌ دو تیم ملی فوتبال روسیه و انگلیس در یورو 2016 برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد اما ارسال و اعزام زیردریایی بزرگ روسیه به آبهای تحت مالکیت بریتانیا از سوی دولتمردان انگلیس یک اقدام تحریک آمیز تلقی شده است.

پوتین اشاره کرده که این بهترین کار برای افزایش روحیه مردم کشورش همچنین بازیکنان و اهالی کاروان تیم ملی فوتبال روسیه بوده و باید این قدرت‌نمایی به موقع را در دستور کار قرار می‌داد.

دو تیم ملی فوتبال روسیه و انگلیس در بندر مارسی شنبه آینده برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند و پوتین به رغم اعتراض مقامات ناتو و دولت فرانسه و سیاسیون انگلیس بر اعزام این زیردریایی به آبهای تحت مالکیت فرانسه نیز تاکید کرده است.


اقدام تحریک آمیز روسیه برای رویارویی با انگلیس

پوتین پیش از این نیز بر ناتوانی فرانسه در برقراری امنیت تاکید کرده بود و اکنون با این اقدام نمادین سعی بر نمایش بی لیاقتی فرانسه در برقراری امنیت دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    پوتین سیلی دلش میخواد
  • مهدی ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 0
    دستش درد نکنه؛ سیاستمداران غربی فقط زبون زور حالیشون میشه.
  • سروش ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    0 0
    بله فرانسه حالا هم با همسایگی داعش در آفریقا و کشور لیبی دیگر امنیت آنچنانی هم نخواهد داشت و این هشدار پوتین به فرانسه هست اگر بفهمند که مثل حادثه پاریس باز هم کور خواهند بود و نمی فهمند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس