کد خبر 586433
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

همزمان با پخش اولین قسمت از ویژه برنامه افطاری شبکه یک به نام «شهر باران»، تیتراژ این برنامه با صدای «شهاب رمضان» رونمایی شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه یک، «شهر باران» به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان ارغوانی کاری از گروه معارف اسلامی این شبکه است که از اول تا پایان ماه مبارک رمضان بعد از خبر ساعت 19 تا هنگام اذان مغرب و افطار، مهمان خانه های روزه داران خواهد بود.

همزمان با پخش اولین قسمت از ویژه برنامه افطاری شبکه یک به نام «شهر باران»، تیتراژ این برنامه با صدای «شهاب رمضان» رونمایی شد.

بگفته شهاب رمضان، این ترانه «شهر باران» نام دارد که «احمد امیرخلیلی» آن را سروده است. این خواننده ضمن ابراز علاقه زیاد به این ترانه گفت: زبان این ترانه، درد دل و مناجات با خداست که حال و هوای ماه رمضان را دارد.

خواننده آلبوم «جشن تنهایی» ادامه داد: فرصت ساخت این کار خیلی خیلی کم بود بطوری که با یاری خدا و کمک دوستانم، یک هفته ای «شهر باران» ساخته شد.

شهاب رمضان تصریح کرد: همیشه در ساخت تیتراژ ما خوانندگان با کمبود وقت مواجه ایم و در واقع موضوعی که از آن واهمه داریم همین کمبود وقت است ولی الحمدالله همه چیز خوب پیش رفت و من به همراه دوستانم توانستیم خروجی مناسبی را تولید کنیم.

{$sepehr_media_1592922_400_30}
دانلود

خواننده آلبوم «رومانتیک» یادآور شد: این دومین تجربه تیتراژ خوانی من برای تلویزیون بخصوص شبکه یک در ماه مبارک رمضان هست و از این بابت خیلی خوشحالم. تجربه اول من سال 92 بود که برای همین برنامه شهر باران قطعه «آه ای خدا» را اجرا کردم و الان پس از سه سال خدا دوباره به من لطف کرد تا با خواندن آهنگ شهر باران، برای دومین بار در این ماه مبارک در لحظات مقدس اذان مغرب و افطار مهمان خانه های هموطنانم باشم.

وی گفت: وحید پویان آهنگساز و حامد برادران تنظیم کننده ترانه شهر باران هستند و امیدوارم این کار مورد پسند مردم خوب ایران قرار بگیرد. گفتنی است شهاب رمضان پیشتر سه آهنگ به نام های «من واست جون میدم»، «اولین لبخند» و «با تو به دنیا می خندم» (به همراه رضا صادقی) را برای برنامه امروز هنوز تموم نشده شبکه یک خوانده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس